JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Roliga bilder och memes om katter!
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Asko
Startdatum
Startdatum
5 Jun 2022
Svar
Svar
779
Visningar
Visningar
119 952
Bukefalos 30 år!
Gud är en huskatt.
(Jag råkar vara teolog och kan göra en lång utläggning om ämnet … den som förstår, förstår).
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 16
Visningar: 485
Katt
Sorgen efter en katt
Övr. Katt Jag postade nyligen en tråd om min 11-åriga katt med diskbråck. Det blev tyvärr så att han fick somna in i tisdags. Han förlorade...
Startad av DeCloe
30 Maj 2026
Svar: 18
Visningar: 938
Katt
Ungkatt och aktivitetsnivå
Övr. Katt Har en nio månaders ungkatt hemma och oh lord vad han har energi 🤯 Sover 11-17, resten av tiden verkar han vara vaken. 04 börjar första...
Startad av kolblakkur
11 Jun 2026
Svar: 11
Visningar: 433
Katt
Väldigt intensiv katt
Övr. Katt Startar en ny tråd om vår nya stallkatt som är väldigt intensiv och extremt kontaktsökande. Jag vet att vi inte har haft honom så länge...
Startad av Emmi
1 Jul 2026
Svar: 5
Visningar: 406
Katt
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 851
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44