Roliga ställen att ha sex på

Jaha så bara för att folk tycker det är kul att ha sex på offentliga platser så ska alla andra behöva lida av att råka komma på dom?

Jag tycker såklart inte att man ska skamma folk men blanda inte in människor som inte vill se folk knulla eller vistas där folk har knullat mot deras vilja. Lite respekt får man väl ha. Tycker att det är skitäckligt att behöva se människor ha sex, tycker det är lika illa som blottare eller Dick pics i inboxen.

Vadå skamma? Menar du att det inte är okej att uttrycka att man tycker att det är äckligt att sitta i samma bubbelpool som ett par som har sex? Att råka öppna fel dörr på offentlig plats?
Att riskera att hoppa på en nattbuss med ett sexande par längst bak?
Om tråden handlade om sexuella fantasier eller sånt man lever ut hemma eller på lokal där alla är införstådda vore det kränkande och skammande att skriva som jag gjort men när det gäller människor som förverkligar såna fantasier på offentlig plats är jag i min fulla rätt att säga vad jag tycker. Det gäller handlingar som påverkar andra människor och som dessutom är olagliga.

Jag brinner uppenbarligen inte för detta ämne lika hårt som ni gör.
Men jag vidhåller att jag tycker det är väldigt tråkigt att man använder ordet "äckligt/skitäckligt" om andra människors sexuella preferenser. På ingenstans i tråden kan jag heller riktigt se att inläggen handlar om exhibitionism, de har inte skrivit upp sina platser och hänvisat till att det skulle vara så oerhört spännande att kladda ner ett bussäte med sexjuice, att ha främlingar bredvid i bubbelpoolen eller att bli påkommen.

Att ha sex på andra ställen än i det privata rummet innebär inte automatiskt att man har sex i det offentliga.
 
Jag brinner uppenbarligen inte för detta ämne lika hårt som ni gör.
Men jag vidhåller att jag tycker det är väldigt tråkigt att man använder ordet "äckligt/skitäckligt" om andra människors sexuella preferenser. På ingenstans i tråden kan jag heller riktigt se att inläggen handlar om exhibitionism, de har inte skrivit upp sina platser och hänvisat till att det skulle vara så oerhört spännande att kladda ner ett bussäte med sexjuice, att ha främlingar bredvid i bubbelpoolen eller att bli påkommen.

Att ha sex på andra ställen än i det privata rummet innebär inte automatiskt att man har sex i det offentliga.
Ja, jag blev också förvånad.

För egen del så hade jag en kk som jag reste en del med. Blev vi kåta så stannade vi och hade sex. I eller utanför bilen.

Plus - att "ha sex" behöver inte innebära penetrerande samlag. Det kan vara smekningar, oralsex etc. Jag raknar sånt till sex.
 
Ja, jag blev också förvånad.

För egen del så hade jag en kk som jag reste en del med. Blev vi kåta så stannade vi och hade sex. I eller utanför bilen.

Plus - att "ha sex" behöver inte innebära penetrerande samlag. Det kan vara smekningar, oralsex etc. Jag raknar sånt till sex.
Även sådant sex är det, som jag ser det, lämpligt att undvika att utsätta andra för att ofrivilligt ta del av. Eller, snarare, jag tror inte att någon tänker att det enda de vill undvika att ofrivilligt ta del av, är just andras "pentrerande samlag".
 
Även sådant sex är det, som jag ser det, lämpligt att undvika att utsätta andra för att ofrivilligt ta del av. Eller, snarare, jag tror inte att någon tänker att det enda de vill undvika att ofrivilligt ta del av, är just andras "pentrerande samlag".
Det är inte mer rätt att tvinga på det på omgivningen, men det går snabbare att bryta och är lättare att dölja om någon kommer.
Det tar ju bra mycket längre tid att dra upp och rätta till jeansen och tröjan och kanske rätta till bh och allt än att dra upp en gylf eller ta handen ur linningen om någon kommer.
 
Alltså vilken tråd! Jag fattar inte detta med ”roliga ställen”? Vadå roliga? Sexet blir väl ”roligt” pga partnern och inte stället? Tycker att det är rätt ofräscht att ha sex ute och framförallt på offentliga platser. Jag är väldigt oblyg men det finns en anledning till att människor i tex porr är ansade och ”fräscha”. Vem vill se två håriga sälar i medelåldern guppa på varandra liksom?! Huuaaa.... Och förövrigt så vet jag inte hur lugnt ni har sex, men jag vill gärna ha tillgång till dusch efteråt då både jag och sambon lätt lever oss in lite väl vilt :angel:;):d
 
Det är inte mer rätt att tvinga på det på omgivningen, men det går snabbare att bryta och är lättare att dölja om någon kommer.
Det tar ju bra mycket längre tid att dra upp och rätta till jeansen och tröjan och kanske rätta till bh och allt än att dra upp en gylf eller ta handen ur linningen om någon kommer.
Jag har inga synpunkter på de praktiska arrangemangen så sett.
 
Alltså vilken tråd! Jag fattar inte detta med ”roliga ställen”? Vadå roliga? Sexet blir väl ”roligt” pga partnern och inte stället? Tycker att det är rätt ofräscht att ha sex ute och framförallt på offentliga platser. Jag är väldigt oblyg men det finns en anledning till att människor i tex porr är ansade och ”fräscha”. Vem vill se två håriga sälar i medelåldern guppa på varandra liksom?! Huuaaa.... Och förövrigt så vet jag inte hur lugnt ni har sex, men jag vill gärna ha tillgång till dusch efteråt då både jag och sambon lätt lever oss in lite väl vilt :angel:;):d
Vilken tur då att håriga sälar i medelåldern inte tenderar att ligga utomhus för din skull utan för sin egen så det gör inget att kropparna inte når upp till din standard :up:
 
Alltså vilken tråd! Jag fattar inte detta med ”roliga ställen”? Vadå roliga? Sexet blir väl ”roligt” pga partnern och inte stället? Tycker att det är rätt ofräscht att ha sex ute och framförallt på offentliga platser. Jag är väldigt oblyg men det finns en anledning till att människor i tex porr är ansade och ”fräscha”. Vem vill se två håriga sälar i medelåldern guppa på varandra liksom?! Huuaaa.... Och förövrigt så vet jag inte hur lugnt ni har sex, men jag vill gärna ha tillgång till dusch efteråt då både jag och sambon lätt lever oss in lite väl vilt :angel:;):d
Livet måste vara väldigt trist om man aldrig har spontant sex. Hur du lyckas få in dina preferenser vad gäller behåring är obegripligt.
 
Alltså sålänge det inte blir ohygieniskt som tex i pooler eller så så kan väl folk få ha sex vart dom vill sålänge dom snabbt kan komma i ordning om folk skulle dyka upp. Sex är trots allt nästan det mest naturliga som finns, ser ingen riktig anledning till att bli upprörd för att folk har sex sålänge det inte sker väldigt mitt framför ögonen på en då..
 
Jag håller helt med. Jag vill inte tvingas se när andra har sex på allmänna platser. Det triggar mina trauman av sexuella övergrepp. Att bara komma på tanken att ha sex i vindskydd på en vandringsled är för mig helt obegripligt och djupt respektlöst mot alla dem som kämpar med trauman efter sexuella övergrepp.
Det där är ju som med allt, alla har vi våra trauman i livet som vi får jobba med. Men på vandring och när man är i skogen med sin partner, varför skulle man inte kunna få ha sex i vindskydden då. Klart att man får hålla uppsikt så inte folk kommer dock men annars så varför inte liksom.

Man ska aldrig tycker jag låta andra leva efter sina egna trauman, där har man ansvar själv att försöka jobba på.
 
Även sådant sex är det, som jag ser det, lämpligt att undvika att utsätta andra för att ofrivilligt ta del av. Eller, snarare, jag tror inte att någon tänker att det enda de vill undvika att ofrivilligt ta del av, är just andras "pentrerande samlag".
Och redan tidigare i tråden har jag skrivit att det naturligvis var noga att ingen någonsin skulle behöva se.
Varför återkommer du till exebitionismen?
 
Alltså vilken tråd! Jag fattar inte detta med ”roliga ställen”? Vadå roliga? Sexet blir väl ”roligt” pga partnern och inte stället? Tycker att det är rätt ofräscht att ha sex ute och framförallt på offentliga platser. Jag är väldigt oblyg men det finns en anledning till att människor i tex porr är ansade och ”fräscha”. Vem vill se två håriga sälar i medelåldern guppa på varandra liksom?! Huuaaa.... Och förövrigt så vet jag inte hur lugnt ni har sex, men jag vill gärna ha tillgång till dusch efteråt då både jag och sambon lätt lever oss in lite väl vilt :angel:;):d
Nej, det minsta man kan begära är ju att blottare och andra exhibitionister är smala, lagom solbrända, vältränade, unga och omsorgsfullt ansade innan de tvingar oss andra till att bli voyeurer. Straffet för blottning och förargelseväckande beteende borde bli högre om blottaren avviker från en eller flera av dessa punkter, tycker jag.
 
Och redan tidigare i tråden har jag skrivit att det naturligvis var noga att ingen någonsin skulle behöva se.
Varför återkommer du till exebitionismen?
Varför preciserade du sexuella praktiker? Jag tyckte det var lite konstigt, mest.

Sen fattar jag inte riktigt hur platser som vägar, parkeringsplatser och (någon form av offentliga) toaletter och vilka andra exempel som nu förekommit i tråden, ens kan bli så insynssäkra som en del hävdar, men det är väl en annan fråga.
 
Jag har stött på folk som har sex ute och finner det varken upphetsande eller motbjudande. Så länge det händer ute i det fria där jag kan gå ifrån. Brukar mest bara le och fortsätta gå. Det har hänt bara en gång att jag stannade kvar och då var det på en strand. Ett par som låg typ 20 meter bort började ha sex. Min kille fick panik och gick iväg, men jag fortsatte att läsa min bok.
Jag kanske är lite konstig, men jag upplever hela grejen som en mysig stund mellan ett par. Ser inget fult i att folk njuter och experimenterar, så länge dom inte rör mig fysiskt och att jag kan gå därifrån. Själv undviker jag sex på offentliga platser då jag inte finner det ett dugg spännande att bli påkommen eller avbruten för den delen.
Jag är inte heller så nogräknad och tycker nog inte sex är speciellt äckligt. Runkande blottare är ju såklart en annan sak eftersom man får se könet och man vet inte vad hen tänker på (tex dig eller grannen). En hög under en filt och en misstanke om att något pågår är ju inte samma sak.

Så jag håller med om kriterierna
så länge dom inte rör mig fysiskt och att jag kan gå därifrån.
så tex inte badhuset då eller vindskyddet vid lekplatsen.

Utan det är en plats där folk inte brukar vara då, men ojdå här vare privat och så går man vidare.

När det gäller ungdomar så kan jag mycket väl tänka mig att skogen en kväll är mer privat än sovrummet faktiskt. Risken är ju oerhört mycket lägre att stöta på en ensam nioåring eller sin egen mamma, eller någon överhuvudtaget i en skog en kväll än att stöta på lillasyster och farmor hemma i radhuset.

Själv är jag för lat och helt ointresserad av det och alldeles för lättstressad.
 
Livet måste vara väldigt trist om man aldrig har spontant sex. Hur du lyckas få in dina preferenser vad gäller behåring är obegripligt.

Vadå aldrig spontant?! Sex utomhus tycker jag hör ungdomen till när man inte riktigt fattar vad som passar sig och bara ser sig och partnern liksom. Ungefär som att boka platser längst upp på bion och tro att hångel inte syns därifrån... haha..

Spontant sex har vi alltid? Eller skulle vi ha ett schema bara för att vi vill ha det hemma?!
 
Jag brinner uppenbarligen inte för detta ämne lika hårt som ni gör.
Men jag vidhåller att jag tycker det är väldigt tråkigt att man använder ordet "äckligt/skitäckligt" om andra människors sexuella preferenser. På ingenstans i tråden kan jag heller riktigt se att inläggen handlar om exhibitionism, de har inte skrivit upp sina platser och hänvisat till att det skulle vara så oerhört spännande att kladda ner ett bussäte med sexjuice, att ha främlingar bredvid i bubbelpoolen eller att bli påkommen.

Att ha sex på andra ställen än i det privata rummet innebär inte automatiskt att man har sex i det offentliga.

Nej, men jag pratar om platser där man kan bli upptäckt. Där andra personer blir påtvingade att se folk ha sex. Det är aldrig ok.
 
Alltså jag tycker som sagt heller inte att det är okej att vara FÖR oförsiktig och dra in andra som inte lämnat samtycke i sin sexualitet. Men det får ju vara lite rim och reson. Man kan bli upptäckt av misstag! Att andra tycker att det är äckligt är nog inte riktigt mitt bekymmer. Jag menar, jag kan ju bli akut nödig och bli upptäckt när jag gör mina behov också. Eller blir jag en blottare då?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 896
Senast: Görel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 342
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp