Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

Moi ? Jag har inte den minsta aning. Björne borde veta.

Jag hade engång en passhäst vid namn Half Calf och det var ett bra namn. Color Your Dash liknar inte en kalv hälften så mycket, fläckig, som han är.
 
Senast ändrad:
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

Toohottotrot!!!!! Han skojar man inte med.....!!
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

min heter Toblerina- tycker jag är lite gulligt;)

Finns väl en galoppör som heter Swing that cat. :P
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

De fulaste tycker jag e UISGE BEATHA och coolast LOOK WHO'S TALKING. btw camilla trodde de va leif jönsson som va kär i whiskey

Svara på ett gammalt inlägg

jo Leif Jönsson döpte alla sina hästar efter whiskey eller vattensorter. Har nämligen en i stallet.
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

Min nuvarande valack heter Cowboy Capitalism. Vilket passar han bra med tanke alla veterinärkostnader m.m vi har fått på en kort tid! =) Min förra f.d galoppör hette What Fun. Det är väl ett "roligt" namn ;):D:angel:
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

Åh, hade du What Fun?

Han stog hos oss ett tag när han kom från england och han var såååå läcker! Sedan att han löpte jättebra gjorde ju inte saken sämre heller!
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

:cry:Japp jag köpte honomsom ridhäst, han fick läka ut sin senskadasen gick han jätte bra.Dessvärre fick jag avliva honom pga att han bröt benet i hagen när han racade med sin kompis Ior som va en shettis en dag i mars -04... det värsta va att jag såg allt...han bröt benet mitt framför ögonen på mig... Fan vad jag saknar den hästen, han va speciell... och läcker! Nu finns han på kort i min bokhylla tillsammans med en man tuss från honom. Glömmer han aldrig. :cry:
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

Ganska sött men ändå inte så nice namn för en häst- scrumptious (inte säker på min stavning nu).

Ballet Boy är dock ett namn ja gillar.

Prescott hastar! Dem har jag ridit =)
Tog aven hand om stoet Hora nar jag jobbade dar, och hennes lillsyrra Air Kiss (som jag tycker e ett jattefint namn).
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

KL
Diawhat är ett kul namn när man vet varför hon heter så. Hon döptes till det av kretsen runt olle stenström fö rnär de var över till Nem York el var det nu var så letade de efter Diaglyphard. De kom till ett stalll och vakten där sa Diawhat!!???? på ett sånt lustigt sätt tyckte de.
Han menade ifa att där fanns ingen häst med ett sånt namn utan hänvisade till ett stall typ på andra sidan stan. Det visade sig att Diaglyphard fanns i det första stallet till slut och de köpte en del i honom:)
Kommer inte ihåg vilka de var, men Olle var iaf med.
 
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet

jag tkr min häst har ett knäppt namn Wonky donkey
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 996
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 599
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 881
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp