farin
Trådstartare
Nu är jag grymt nyfiken
Vilken träningsform tycker du är absolut roligast och varför?
Vilken träningsform är absolut tråkigast och varför?
Självklart tycker jag ridning är absolut roligast, och då helst att rida ett riktigt jobbigt pass för någon intensiv tränare så jag blir helt slut, inriktning däremot är inte så viktigt.
Utöver ridningen älskar jag att gå på Friskies och Svettis-pass
Roliga, positiva ledare som ser ut som "vanliga" människor, helt normala folk runt mig på golvet, bra musik (väljer ju pass efter musiken
) och jag har så kul att jag inte hinner märka hur trött jag blir förrän efteråt.
Det tråkigaste jag vet är att jogga eller simma... Antagligen för att det är ngt man oftast gör ensam, man kan inte prata samtidigt och även om man kan ha musik med så är den inte lika medryckande som vid ett gympapass.
Vilken träningsform tycker du är absolut roligast och varför?
Vilken träningsform är absolut tråkigast och varför?
Självklart tycker jag ridning är absolut roligast, och då helst att rida ett riktigt jobbigt pass för någon intensiv tränare så jag blir helt slut, inriktning däremot är inte så viktigt.
Utöver ridningen älskar jag att gå på Friskies och Svettis-pass

Det tråkigaste jag vet är att jogga eller simma... Antagligen för att det är ngt man oftast gör ensam, man kan inte prata samtidigt och även om man kan ha musik med så är den inte lika medryckande som vid ett gympapass.