Roligt att göra????

S

Svarta_Bringan

Är det någon som har några tips på roliga grejer att göra på hästryggen, antingen när man rider ut eller på volten, gärna så enkla som möjligt, men de ska vara ROLIGA att göra
 
Sv: Roligt att göra????

Balansövningar är ganska kul om man är beredd på ett eller annat fall. Visst, man kan ju bara sitta där i sadeln med en arm ut i luften, men det är ju inte kul :crazy:
Om man är beredd att våga lite så hittar man på roliga saker under tiden man sitter på hästryggen :)
 

Liknande trådar

Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 483
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Badger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 011
Senast: Habina
·
Ridning Hej! Jag är ny här så vet inte om det är rätt underkategori. Men till min fråga/mitt problem. Jag har otroligt dålig balans, jag...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp