Rosa Microvågsugn

Sv: Rosa Microvågsugn

blev hon mycket upprörd och ringde....

... butiken, bad hövligt om ursäkt för att hon störde, förklarade lugnt att hon fått fel färg på mikron varpå den förkrossade säljaren bad tusen gånger om ursäkt och på stående fot skickade en ny, vit mikro med ilbud, dessutom med en massa funktioner som den första inte hade, som kompensation.

Så, end of story, tråden kan låsas :)
 
Sv: Rosa Microvågsugn

*KL*

Någon gång i framtiden, på hemmet, utspelar sig följande scen:

- Vad heter dina barn?
- Ähum, barn, barn, låt mig se...

- När är du född?
- Är det inte en tofsvipa därute?

- Vad heter du?
- Det var ett jävla tjatande!

- Kommer du ihåg historien om den blå micron?
- JA JA JA - MANDALAKI - MANDALAKI - BUKEFALOS - JA - JA - JAAAA !!!
 
Sv: Rosa Microvågsugn

FICK du verkligen en ny micro?

Tycker min TV ser lite blå ut... ska nog ringa affären...
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Haha. Fick mig att tänka på den dementa damen som en gång tittade länge på mig (efter att ha konstaterat att dimman är ovanligt tjock i vardagsrummet just den dagen) och sa "Alltså, är du en såndär uv? Du vet, fågeln? Uggla?"
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Stackars dam! Snacka om "Fablernas värld" :D
Eller det kanske är kul att ha lite vildmark i sitt eget vardagsrum?
Sämre kunde det ju vara?
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Den är i mikrohimlen. Är nog på min tredje eller fjärde efter den. Alla har varit vita :)

Du skall skaffa en i borstad "metall". Vår micro har hållit sedan 2000. 14 år - det är kvalité det.

Varken blå, vit, rosa eller gul, alltså. Hederlig metall.

/Priffe som aldrig köpt en micro, bara fått en i present
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Du skall skaffa en i borstad "metall". Vår micro har hållit sedan 2000. 14 år - det är kvalité det.

Varken blå, vit, rosa eller gul, alltså. Hederlig metall.

/Priffe som aldrig köpt en micro, bara fått en i present

Min är också i borstad metall, men det gör den inte ett dugg bättre. Den har ett hemskt pipande och den piper JÄMT! Glömmer jag kaffet i den piper den en gång i minuten tills jag hämtar det. Som om det inte är en mäsklig rättighet att få glömma sitt kaffe i micron ...:mad: Och den piper HÖGT - väcker folk. Alla i familjen hatar den, men puckot fungerar ju, så vi är tvungna att behålla den år efter år ...
 
Sv: Rosa Microvågsugn

FICK du verkligen en ny micro?

Tycker min TV ser lite blå ut... ska nog ringa affären...

Nä det fick hon inte. Men de i affären bad henne att ta bort skyddsplasten som var BLÅÅÅÅÅÅÅ :D

Skrattar så jag gråter när jag skriver.. :D :D
 

Liknande trådar

Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 442
Senast: Milosari
·
  • Artikel
Hästnyheter För en månad sedan hängde OS-satsningen på en skör tråd för australienska Shane Rose efter att ryttaren deltagit i en maskeradhoppning i...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
  • Artikel
Hästnyheter Reaktionerna på Shane Roses mankiniritt har flödat i den internationella hästvärlden. Nu uttalar han sig själv i media och berättar både...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp