Rumsrena svordomar

Bomber och granater!
Anfekta anamma!
Amöbor!

haddock4.jpg
 
Häll vete i en påse. Bank-FACK. Attans. Järnspikar. Järnvägar. De tre sista var de ord som användes i hemmet när jag växte upp. Pappa kan säga ett och annat fult ord numera, men mamma håller fast med sina järnspikar och liknande. 😁
 
Jag är typiskt konventionellt svensk i mitt svärande och strösslar rätt friskt med helvete, fan, jävlar och satan.
Det där är rätt milt för vad jag kan brista ut i när jag blir förbannad eller slår tån i tröskeln.

Kl
Min lilla hund är seeeegast på att pallra sig in efter en promenad, det blir en del "för jössenamn".
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag har köpt en Dyson airwrap 🤗 Men vad behöver jag för att göra det bästa av situationen? Jag har väldigt fint, troligen ganska...
Svar
14
· Visningar
699
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 793
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Nu närmar det sig, efter år av smärta i knät :banana: I bästa fall blir det i juni, annars direkt efter sommaren. Någon här som bytt ut...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Solis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp