russinbulle
Trådstartare
Dom stackars krakarna får vänja sig allt möjligt konstigtHihihihioch oj vad gulliga.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom stackars krakarna får vänja sig allt möjligt konstigtHihihihioch oj vad gulliga.
![]()
Dom stackars krakarna får vänja sig allt möjligt konstigt![]()
Fast om jag tror rätt, så kommer dom snart själva gå och peta på dom olika "knapparna" för att få det att låta med ett bäää, ett kuckeliku, ett nöff nöff eller tut-tut. Om dom nu inte vill höra sången då.... Så gjorde förra kullen
Gamla barnleksaker är kanonbra att ha även till valpar.
Så fantastiskt söt!Hej
Jag heter Heffaklumpens Miss Marple - men mammas matte säger att jag kanske kommer att kallas för Edda om jag stannar kvar. Vad nu det betyder....
IMG_5281 by heffalklumpens, on Flickr
Håller medTycker att det vore så spännande om bukefalister köper hundar av varandra! Vill liksom fortsätta följa de här små liven![]()
Hej, jag är svinsöt och är Voffs favorit!Hej
Jag heter Heffaklumpens Miss Marple - men mammas matte säger att jag kanske kommer att kallas för Edda om jag stannar kvar. Vad nu det betyder....
IMG_5281 by heffalklumpens, on Flickr
Fröken Lilas svar på att avbryta syskonbråk: Spring på dem!!Min favorit fröken lila är lite mer än dom andra......mycket spring i dom små benen
Och jag ska absolut INTE ha en heeler eller hur man nu stavar det![]()
Du skulle säkert behöva en som samlar ihop och håller reda på alla dina andra jyckarOch jag ska absolut INTE ha en heeler eller hur man nu stavar det![]()
Kommer du ens att märka om du har en till hund?!![]()
Men gud så gulligtBonnhundar måste ju lära sig vad en traktor är, men dom tyckte att Old Mac Donalds sjöngs förfärligt illaoch det va inte mitt fel, för herr gul petade igång sången alldeles själv
När brorsan biten en hårt och man är förbannad en lååång stund efteråt. 4 veckor nu och det finns tillfällen när man är glad att heelern inte är större
Han - det är en liten hanHa ha, jäklar vad arg hon blev![]()
Bonnhundar måste ju lära sig vad en traktor är, men dom tyckte att Old Mac Donalds sjöngs förfärligt illaoch det va inte mitt fel, för herr gul petade igång sången alldeles själv
Alldeles underbar hur som helstHan - det är en liten hanFast han är lite feminin
![]()