Så besviken på mig själv

Jag skulle satt upp två reglar innan helgen var slut. Men inte ens det lilla har jag gjort. Jag har inte ens orkat hämta ved. Igår eldade jag inte ens. I stället låg jag och kurade under täcket. Det är ungefär samma idag. Har bara eldat en stund. Och jag har inte ätit vettigt idag. Jag har bara ätit ett paket kakor och en portion musli. Med en jävla tandvärk som följd.

Och när jag inte orkar få något gjort när jag är ledig så fattar jag inte hur jag ska orka jobba. Och hur fan ska jag orka upp klockan 5 varje dag? Jag lyckades förvisso ta mig upp när jag jobbade förra året, men jag vande mig aldrig. Det var lika jobbigt varje dag. Och jag var trött jämt. Och jag räknade ner till varje rast och jag räknade ner varje dag till helgen. Inget talar för att det blir annorlunda i år.

Känner mig så besviken att jag inte fått upp de där reglarna. Två ynka jävla reglar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 581
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 137
Senast: Wingates
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 407
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp