Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten fråga om London sadeln, kikar lite åt den sadeln men har lite funderingar, såg att din häst har relativt kort rygg, men är det kort anliggningsyta på den?
Sedan en fråga till? vilken storlek valde du? Den kortare av modellerna vilken storlek om man jämför i tum tror du det är?
Ber om ursäkt om svaren står tidigare i tråden, har väl inte lusläst den så noga![]()
Den är nog ganska kort i anläggningsytan. På Stall Vrås hemsida kan man läsa följande:
Storlek1: Sadelns längd=51 cm, , Passar ryttare XS-M
Jag kan känna att den är i största laget för mig. Men jag är då van att sitta "tajt" i en hyfsat djup dressyrsadel och stora knästöd![]()
Finns det bara "utprovare" av StarTrekk i södra Sverige? Är det lånesadlar som gäller då?
Jag bor också i Uppland, du kan få prova min soft saddle om du vill ( men den är inte till salu)hm.. jag tror det är lite långt. jag bor i Uppland![]()
Jodå, Master finns och det t o m i Skåne (där jag sitter). Verkligen en supersadel, men inget för en kort häst.