Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fhoenix Vogue
Surfade runt en del och kom på denna Fhoenix Vogue. Har någon här ärfarenhet av denna sadel?
Som total nybörjare på bomlös så hade jag några frågor som jag hoppas få svar på i denna tråd!
Passar alla bomlösa till alla sorters hästar, dvs dom som är till islandshästar kan dom ligga på ex halvblod också?
Vilken är den mest prisvärda sadeln som ser ut dom en traditionell sadel?
Hittade en Soft Supreme Dressyr, är det något som man skulle kunna ha på ett hbl som är tunn och inte en enda muskel?
Annars bara lite tips i största allmänhet (om någon vill hjälpa mig genom att titta på bilder på rygg, säg till så fixar jag det).
Jag har en Foenix Vogue sedan ett par månader, som jag är mycket nöjd med.Fhoenix Vogue
Försökte läsa igenom allt jag hittade här om bomlösa.
Har själv använt en Trekker Master i över 2 år. Sadeln hade dock sackat ihop en del framtill och när sadeln kom tillbaka från tillverckaren så var paddarna för kortta... suck... Nu väntar jag på en helt ny Master. Blev dock osäker om detta mera är den bästa sadeln för oss. Surfade runt en del och kom på denna Fhoenix Vogue. Har någon här ärfarenhet av denna sadel?