Säg att du har haft dåligt omdöme

20 min sedan. ”Jag kan gå till buffén, det är okej. Man BEHÖVER ju faktiskt inte överäta bara för att det är buffé!”
Precis 😂 Ska bara ta lite av varje. Bara lite av efterrätten. Var tvungen att gå och stoppa fingrarna i halsen sen. Mådde så vidrigt och kunde knappt röra mej 🤣

Och för att fortsätta på samma spår så ska man inte tävla med sin brorson om vem som äter upp en stor kladdkaka snabbast. Det kommer bara sluta med att båda ligger på soffan med Nalle Puh-mage och det går varken att spy eller göra nr 2. Stopp på alla håll. Och veckan därpå så ber vi brorsdottern att göra ny kladdkaka 😎 fast den gången delade vi på en istället
 
När jag skulle testa att åka skateboard första gången och tänkte att det är väl bra att åka i en backe eftersom jag då slipper momentet att sparka fart, vilket ju vore bra eftersom jag var både onykter (om nu nån trodde något annat... :angel:) och nybörjare.

Det gick väldigt fort och jag lärde mig svänga väldigt snabbt, "SVÄNG eller DÖ" är effektivt 😀
 
När man - som alla andra morgnar - preciiiis har orkat masa sig upp ur sängen, fram till köksbordet och ha startat upp datorn till kl. 08 och telefonen ringer: ”Hej, du har tid hos oss på Folktandvården den 1 juli, tyvärr måste vi boka om den tiden. När kan du? X eller Y datum?” Jag: ”Nja, det passar inte så bra. Hur ser det ut veckan därpå?” (Tänker: Då har jag semester, kan när som helst!) Kommer överens om tisdagen, på förmiddagen. ”Kan du redan kl. 8 då kanske?” … Jag: ”Javisst!!!”.

😵
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 848
Senast: Migo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 362
Senast: kubikmeter
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 203
Senast: Sassy
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 242
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp