Bukefalos 28 år!

Sälja kristallkrona

kolblakkur

Trådstartare
Har ett arvegods jag tänkte försöka sälja, men vill gärna sälja så smidigt som möjligt. Köper folk ens kristallkronor längre? Får man okej betalt på Pantbanken om man lämnar in där? Pantbanken hade onekligen känts smidigast, för då slipper man jobbiga köpare också. Funderar på att lämna in till auktionsverk annars. Har kollat igenom Blocket, där finns likadan kristallkrona ute för 4500.
 
Har ett arvegods jag tänkte försöka sälja, men vill gärna sälja så smidigt som möjligt. Köper folk ens kristallkronor längre? Får man okej betalt på Pantbanken om man lämnar in där? Pantbanken hade onekligen känts smidigast, för då slipper man jobbiga köpare också. Funderar på att lämna in till auktionsverk annars. Har kollat igenom Blocket, där finns likadan kristallkrona ute för 4500.

Jag skulle absolut säga att folk köper kristallkronor. Men vet inte hur man säljer smidigast.
 
Har ett arvegods jag tänkte försöka sälja, men vill gärna sälja så smidigt som möjligt. Köper folk ens kristallkronor längre? Får man okej betalt på Pantbanken om man lämnar in där? Pantbanken hade onekligen känts smidigast, för då slipper man jobbiga köpare också. Funderar på att lämna in till auktionsverk annars. Har kollat igenom Blocket, där finns likadan kristallkrona ute för 4500.
Jag har köpt via Stockholms Auktionskammare - dock är kvaliteten så skiftande att de bra kronorna går billigt och de dåliga aningen dyrt (Detta eftersom köparna handlar med en riskpremium - det är nästan omöjligt att se om prismor saknas eller är trasiga på visningarna) och auktionskamrarna tar en slant av både köpare och säljare.
 
Jaaaa, klart man gör. Vart man vänder sig vet jag dock inte, det beror nog på vad du vill ha för den. Om du vill sälja själv finns ju tradera och blocket annars finns det som sagt lokala auktionshandlare med.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 282
Senast: Blyger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 085
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 505
Senast: MiaMia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 553
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp