Bukefalos 28 år!

Saker man INTE ska testa

Försök inte få ut ljusstumpar som brunnit ned till kanten på ljusstaken (dvs omöjliga att få ut) med hjälp av en kniv :angel:

/den som absolut inte svimmade (för första och enda gången) av blodet :o:angel::o
 
Artrostanter skall icke skutta upp barbacka för transport till nästa hage. När hästen har grimma och grimskaft och tanten har wctbrallor. Inte ens när det är bästa-älskade-kompis-tanten på 28 år. 28-åriga islandsston kan se för :devil: skadeglada ut när matte ligger i ett hallonsnår och sprattlar.
 
Artrostanter skall icke skutta upp barbacka för transport till nästa hage. När hästen har grimma och grimskaft och tanten har wctbrallor. Inte ens när det är bästa-älskade-kompis-tanten på 28 år. 28-åriga islandsston kan se för :devil: skadeglada ut när matte ligger i ett hallonsnår och sprattlar.
Jag gjorde något liknande häromdagen med pållen jag passar, vi tog en promenad istället :D
 
Artrostanter skall icke skutta upp barbacka för transport till nästa hage. När hästen har grimma och grimskaft och tanten har wctbrallor. Inte ens när det är bästa-älskade-kompis-tanten på 28 år. 28-åriga islandsston kan se för :devil: skadeglada ut när matte ligger i ett hallonsnår och sprattlar.
Och bestämmer man sig för att åka kana över rumpan på hästen när man ska kliva av barbacka så måste man se till att inte hästen har en "busdag" för då trycker den snabbt baken bakåt precis när man landat så man står på öronen i gräset och då får man en "fot i arslet" så man inte kommer upp utan att be MYCKET snällt medan hästen står där och flinar.
 
Man ska inte försöka springa ifrån en polishund för då kan det bli ett krokben så man hamnar på mage och får två tassar på ryggen och ett gäng tänder i nacken först och sen blicken "ha, jag tog dig". :o Men kul hade vi. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp