Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag saknar S. Eller åtminstone det vi hade.
Vi var så sjukt tighta och visste allt om varandra. Aldrig haft en sån vänskap :(

Jag har andra vänner med, men de är inte lika spontana/sugna på hitta på saker. Barn och äktenskap börjar komma in i bilden vilket gör det svårare också.
Just nu känner jag ju inte alls för att knyta nya kontakter, för man kan ju uppenbarligen inte lita på någon.

Funderar på ta upp gymmandet åtminstone, så jag håller mig sysselsatt. Nu blir det mest bara att jag sitter och glor, och äter 😑
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 295
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 202
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp