Saltade smörade popcorn

K

Kuckeliku

När jag poppar själv så saltar jag bara, blir liksom inte något smidigt sätt att få smörsmaken på popcornen...
men jag älskar de micropopade med smörsmak....
hur bär man sig åt för att få ut smörsmaken/smöret utan att att popcornen 'smälter' och kladdar ihop?
 
Sv: Saltade smörade popcorn

När jag poppar själv så saltar jag bara, blir liksom inte något smidigt sätt att få smörsmaken på popcornen...
men jag älskar de micropopade med smörsmak....
hur bär man sig åt för att få ut smörsmaken/smöret utan att att popcornen 'smälter' och kladdar ihop?

Poppar du i olja el. smör?

Om du smälter smöret & poppar i det så borde du få god smak på :idea:

Själv har jag ibland blandat olja & smör och slängt i även saltet innan de är poppade. Jag tyckte de blev goda :d
 

Liknande trådar

Mat När man micropoppar blir det ofta ( i min kassa micro) o-poppade popcorn kvar. Jag gillar micropop pga smörsmaken (nej det blir inte...
Svar
3
· Visningar
610
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag befinner mig i en polariserad värld. På ena sidan befinner jag mig själv, där jag anser att smör är liksom konstruerat för att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 830
Senast: Jeffery
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 323
Senast: animalasia
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp