Bukefalos 28 år!

Samsung Smartphone

Sv: Samsung Smartphone

Jag har ingen bra erfarenhet av de Samsung-telefoner jag fått av jobbet. Men ingen av dem har varit populära SII eller SIII. Bara andra skumma lurar med massa konstiga egenheter och de låter överallt och hela tiden. Nu senast fick jag dessutom en windowstelefon. Helt värdelöst enligt mig.

Privat kör jag också Sony, den får backa upp för mycket av det mina jobblurar inte klarar av. Jag reser mycket och då är min Sony ovärderlig att ha koll på tågtider, gater, hotellbokningar och allt.
Min nästa blir dessutom vattentät. Helt suveränt att alltid kunna ha en ren och fräsch telefon!
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har haft en Galaxy S och har nu Iphone 4. Jag tycker de är ganska likvärdiga, skillnaden är att Galaxyn tålde kyla bättre medan Iphonen är lättare att skriva på + att du kan ha fler internetsidor uppe.
 
Sv: Samsung Smartphone

En annan aspekt. Jag värnar det lokala näringslivet i Lund. Så jag föredrar Sony. Fast det är kanske en tidsfråga hur länge Sony finns kvar i Lund.
 
Sv: Samsung Smartphone

*kl*

Jag har en Samsung Galaxy S2. Är väldigt nöjd! Den fungerar dessutom utmärkt i kylan här i norr:p. Använder den väldigt basic med att ringa, messa, surfa lite, spela, kolla på svt play (:love: den funktionen!). Den filmar dessutom alldeles utmärkt:).
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har en Samsung Galaxy Xcover som jag är supernöjd med. Funkar perfekt trots att den blir utsatt för både damm och fukt samt lite oöm hantering.
 
Sv: Samsung Smartphone

*kl*

Tack för alla svar och tips! (Inte för att det blev mycket lättare att bestämma sig...)
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag upplever att folk med Samsung klagar över att det är svårt att se vad som står på displayen i dagsljus. Jag har en Nokia Lumia 610 och har inga problem med det.
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har en Samsung Galaxy Xcover som jag är supernöjd med. Funkar perfekt trots att den blir utsatt för både damm och fukt samt lite oöm hantering.

Jag har en XCover som jobbtelefon och den är bra förrutom att den har ett yttepytte internminne vilket gör att antalet appar blir väldigt begränsat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 425
Senast: hastflicka
·
Äldre Min mobil dog "spruckna-display-döden" och nu kämpar jag med en samsung x-cover som inte faller mig i smaken. Budgeten för en ny är inte...
Svar
13
· Visningar
828
Senast: Ninnurur
·
IT & mobiler Nu ska jag äntligen ta steget och uppgradera mig från min dumbphone till en smart. Såklart vill jag ha den nyaste och häftigaste på...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: hag391
·
Äldre Ilandsproblem. Min gamla xperia mini x10 börjar ge upp. Jag är mest sugen på S3:an som synes, men är den så bra som dom försöker få...
2
Svar
20
· Visningar
2 429
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp