Satan vad ångest

Tack! Ja, det släppte sen och jag kunde somna.
Har du fått både kort- och långtidsverkande mediciner? När jag hade depression var det en trygghet att ha de snabbverkande hemma. Har fortfarande kvar, för att veta ifall det kommer ett påslag så har jag snabb hjälp.
 
Har du fått både kort- och långtidsverkande mediciner? När jag hade depression var det en trygghet att ha de snabbverkande hemma. Har fortfarande kvar, för att veta ifall det kommer ett påslag så har jag snabb hjälp.
Jag har bara haft alimemazin. Och igår hade jag tagit medicin 2-3 timmar innan jag fick panikattacken.

Det är meningen att jag ska gå över till Lergigan nu, men jag har ännu inte hämtat ut medicinen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På riktigt alltså. Jag har ganska mycket autism. Men för det mesta har jag (mer eller mindre väl) fungerande strategier för att lösa...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Elo
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 838
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
801

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp