Bukefalos 28 år!

Scandal (Ulvlek)

Tack för en rolig lek att följa från läktaren. :up::D

Jag var rätt säker på att Q lurade brallorna av er tills motsatsen bevisades. :o:laugh:
Jag med nästan :p Jag var väldigt osäker på henne. Hon borde vara god så jag höll henne som god men jag vågade inte lita på henne helt.

Det var nog mycket en kommentar innan första natten där hon skrev att det bästa vore om tvillingarna överlevde. Det kändes som ett sätt att leta efter tvillingarna men hon kunde ha varit ängel så jag tog aldrig upp det.
 
Men herregud, du får ju beakta vem mottagaren var...! :angel: :D
:mad: Jag törs åtminstone vara med och leka :p

Jag började förstå att Mirtai var ulven men samtidigt så kunde jag ju inte ens med vilja försöka få in henne i rollen som den onda tvillingen vilken var den enda kvar eftersom jag själv var god.. :angel:

@bollen__ talade inte om vilken roll det gällde innan jag tackade ja... :cautious: Men jag borde ju ha anat det! :rofl: Jag hade verkligen uruselt med tid i helgen men det kanske var lika bra det! :cool:
 
Jag började förstå att Mirtai var ulven men samtidigt så kunde jag ju inte ens med vilja försöka få in henne i rollen som den onda tvillingen vilken var den enda kvar eftersom jag själv var god.. :angel:
tja du kunde ha ändrat röst med random motivering till FiaM att hon borde vara ulven? oavsett om det var logiskt?
 
Jag måste ju tacka för en rolig lek och för att Mirtai så förtjänstfullt lyckades bli godförklarad när jag så nesligt blev till middagsmat av min egen vän.

Det var dock en rätt jobbig nöt att vara icke misstänkt av ett par och en som skulle fatta att Mirtai var ulven O_o

Nu gjorde ju Zeppe sitt jobb och det tackar vi för.

Rätt osannolikt att jag och Lobelia skulle hamna i lyan andra leken på raken och att Mirtai skulle hamna där för typ hundraelfte gången...
 
Jag måste ju tacka för en rolig lek och för att Mirtai så förtjänstfullt lyckades bli godförklarad när jag så nesligt blev till middagsmat av min egen vän.

Det var dock en rätt jobbig nöt att vara icke misstänkt av ett par och en som skulle fatta att Mirtai var ulven O_o

Nu gjorde ju Zeppe sitt jobb och det tackar vi för.

Rätt osannolikt att jag och Lobelia skulle hamna i lyan andra leken på raken och att Mirtai skulle hamna där för typ hundraelfte gången...
Han är bra på att lotta, min lilla miniulv :p sen att han höll på att käka upp lappen var en annan sak :D
 
Jag måste ju tacka för en rolig lek och för att Mirtai så förtjänstfullt lyckades bli godförklarad när jag så nesligt blev till middagsmat av min egen vän.

Det var dock en rätt jobbig nöt att vara icke misstänkt av ett par och en som skulle fatta att Mirtai var ulven O_o

Nu gjorde ju Zeppe sitt jobb och det tackar vi för.

Rätt osannolikt att jag och Lobelia skulle hamna i lyan andra leken på raken och att Mirtai skulle hamna där för typ hundraelfte gången...
Ett tag när jag tvivlade lite (dag 3??) så undrade jag nästan om det blivit samma lya som sist; Lobelia, cirkus och Q... O_o
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 478
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 587
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 367
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 106
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp