Sv: Schabrak?

Dom har haft Mias schabrak på granngården (örebro) jättelänge.Inget jättestort sortiment men nåra hopp och några dressyr finns alltid, sist jag var där hade dom även ländtäcken (ett par stycken) så dom borde ju kunna ta hem om det är nåt spec man vill ha.

Sv: Schabrak?

Jag tog det sista av hoppschabraken, ett vitt med blått kantband och guldpasspoal. Kostade 310 tror jag. Sen tyckte jag att det såg ut som om de hade dressyrschabrak av Mias också, men som sagt, jag tittade inte så noga eftersom jag hittade vad jag ville ha direkt. :)

Jag vet iaf att de har haft ridtäcken från Mias också. Så det finns iaf lite och de kanske kan ta hem något om man ber dem.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 421
Senast: Johanna1988
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 667
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Hej kompisar, det börjar äntligen bli dags för mig att planera flytt och resa hem till Sverige från Tyskland, för mig själv, häst och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 446
Senast: dobbis
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 079
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈