Secret Easterbunny 2023

Nu skriver jag här så jag inte glömmer att anmäla mig. Risken minskar i alla fall att jag glömmer få.

Min hjärna föreslår bara totalidiotiska 😖 ledtrådar men tror det går att leta fram en annan typ av ledtrådar bara jag tar mig tiden :up:.
Övertänk inte :D Det brukar inte vara så avancerat. Gillar man godisar i färgen orange? Diggar enhörningar? Superkär i... valfri kändis? Har en viss typ av djur? Äter stora mängder glass?
Återvinner oftast mina men försökt hålla det enkelt, drämde in med en lite knepigare nu dock :p
Men det mesta brukar funka om man håller det enkelt :)

Mmm orangea godisar, råkade nu läska mig själv hahah
 
Övertänk inte :D Det brukar inte vara så avancerat. Gillar man godisar i färgen orange? Diggar enhörningar? Superkär i... valfri kändis? Har en viss typ av djur? Äter stora mängder glass?
Återvinner oftast mina men försökt hålla det enkelt, drämde in med en lite knepigare nu dock :p
Men det mesta brukar funka om man håller det enkelt :)

Mmm orangea godisar, råkade nu läska mig själv hahah
Vi borde definitivt dela godispåse. Orangea och gula godisar är ju helt oätliga så du skulle få ha dom helt ifred 😂 (i mitt fall dock främst för att dom gör att det börjar klia i munnen). Du kan ju tänka dig hur det ser ut när jag ätit en påse haribonappar (dom grön-röda är guds gåva till folk som mig)
 
Vi borde definitivt dela godispåse. Orangea och gula godisar är ju helt oätliga så du skulle få ha dom helt ifred 😂 (i mitt fall dock främst för att dom gör att det börjar klia i munnen). Du kan ju tänka dig hur det ser ut när jag ätit en påse haribonappar (dom grön-röda är guds gåva till folk som mig)
Är nu ytterst provocerad. De grön-röda haribonapparna är ett djävulens påfund! Bättre när man kunde få helfärgade men i brist på det... nej verkligen inte ok:arghh: Lite ok om du inte tål dom meeeeen=

Du får börja spara godis till om du får mig :idea:

fick faktiskt en hel påse just orang:ea godisar i SS/SE en gång, det var gott och vackert :love1:
 
Anmälda:
1. Big Bunny - Nixehen
2. Stjarnhimmel
3. Snurrfian
4. Sonic76
5. cewe
6. Halcyon
7. Cattis_E
8. Piglet82
9. gul_zebra
10. cili
11. Blacksmithfarm
12. _Elly_
13. Glimmertrollet
14. Mirre
15. Wingates

Anmälda:
1. Big Bunny - Nixehen
2. Stjarnhimmel
3. Snurrfian
4. Sonic76
5. cewe
6. Halcyon
7. Cattis_E
8. Piglet82
9. gul_zebra
10. cili
11. Blacksmithfarm
12. _Elly_
13. Glimmertrollet
14. Islandshästryttare
15. WS6

Big Bunny @Nixehen det är fel i de två sista listorna.. fram tom nr13 är dem lika sen försvinner Mirre och Wingates..? Islandshästryttare och WS6 (jag) borde vara nr16 och 17..? 😃
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 965
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 948
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 079
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 371
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp