Secret Easterbunny 2026

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 273
  • Visningar Visningar 8 339

Bukefalos 30 Är!

Jag har fĂ„tt paket. 😀

Bifogade filer

• 20260327_122211.webp
    20260327_122211.webp
    79,4 KB · Visningar: 51
Vi har fÄtt paket
1, Stjarnhimmel
2, Mirre
3, FeatherCloud
4, Blyger
5, Snurrfian
6, WS6
7, gul_zebra
8. Nixehen
9. Caoimhe

Nu har jag Ă€ntligen hĂ€mtat ut paketet! Det kom igĂ„r, men det blev lite senare jobb Ă€n jag hade tĂ€nkt, sĂ„ jag hann inte hĂ€mta det dĂ„. Men nu Ă€r det hĂ€r. Min hare har skĂ€mt bort mig. đŸ„°đŸ©·

IMG_20260328_150123.webp

Juno Ă€r minst lika nyfiken som jag 😁

Med tanke pĂ€ att du vĂ€l brukar vara uppe och slita upp paketet direkt vid midnatt sĂ„ kan jag tycka att lokal tid kan fĂ„ gĂ€lla, sĂ„ du fĂ„r vara först igen 😁.
Haha jag kommer förmodligen sitta med en drink nÄnstans om jag inte sover efter vÀldigt intensiva dagar, sÄ det blir nog morgonöppning för mig oavsett. Men ÀndÄ! :laugh:

Haha jag kommer förmodligen sitta med en drink nÄnstans om jag inte sover efter vÀldigt intensiva dagar, sÄ det blir nog morgonöppning för mig oavsett. Men ÀndÄ! :laugh:
Det tror jag nĂ€r jag sett att du INTE öppnat pĂ„ natten😇.
Och OM du öppnar pÄ natten och fuskar och postar inlÀgget först pÄ morgonen med pÄstÄendet attdu öppnade nyss Àr du en fuskare, och fÄr leva med det pÄ ditt samvete resten av livet :D

KÀnns verkligen typiskt dig att hitta ett kryphÄl i denna lek bara för att helt sÀkert vara först ;) :p :laugh:
Haha jag har inte ens nÄt behov av att vara först, jag Àr bara sÄ jÀvla nyfiken pÄ innehÄllet! :rofl:
Fast det ska erkÀnnas att jag gillar att hitta kryphÄl :D

Det tror jag nĂ€r jag sett att du INTE öppnat pĂ„ natten😇.
Och OM du öppnar pÄ natten och fuskar och postar inlÀgget först pÄ morgonen med pÄstÄendet attdu öppnade nyss Àr du en fuskare, och fÄr leva med det pÄ ditt samvete resten av livet :D
Haha ja vi fÄr se! Jag fÄr posta exif pÄ paketen inslagna sÄ ni tror mig ;) :rofl:

Liknande trÄdar

• Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2025
  • AdventskalendertrĂ„den 2026!
  • Stulet paket

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat