Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jaaa... :D

Jag får be lite om ursäkt för tråkigt paket, jag blev sjuk veckan innan det skulle skickas och hann inte åka till någon stad - fick välja mellan något här i lilla Sunne och att få iväg paketet i tid eller att det hade blivit försenat. Att man alltid är ute i sista stund... :o
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Tjoho! :D Tack så mycket! Min katt älskade som sagt den lilla björnen så det var lyckat ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Ha ha, du låg högst upp på min lista av möjliga tomtar (efter de jag redan frågat alltså), hade tänkt fråga dig näst. Mycket pga vart du bor och klistermärket på kaffet...

Tack för jättegott kaffe, jag har hunnit njuta ett par koppar varav en ute i skogen i min nya fina termos. Tackar och bockar! :bow:

Kul att du gillade det! :) Är ju ingen kaffemänniska själv, men både min bror och pappa gillar Juncalito kaffet! :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*kl*
Eftersom mitt offer inte kan presentera den bild som denne utlovat så måste jag fråga om den försvann ute i rymden...? *hint hint* ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl
Mitt "offer" har inte skrivit i tråden på ett tag, men bild på öppnat paket finns i tråden. Jag var lite förvirrad och missade en sak, så mitt "offer" vet inte helt vad h*n kommer få!

Ahaaa!!! Då måste du vara min tomte!?:bump::bump::bump:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Helt rätt!! Vill du att det ska vara en överraskning el ska jag berätta? :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Det får gärna bli en överraskning :-)

Det här är så löjligt kul. Borde göras en Secret EasterBunny också- har inte lust att vänta ett helt år på nästa omgång
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jepp ;) jag misstänker att du kanske missade min ledtråd i vimlet av alla inlägg som är, och när jag letade efter den insåg att den var numera bra många sidor bak...

Tack för de fina julklapparna! :)

Teet är jättegott och koppen var underbart fin :love:
Synd bara att den var sönder :( Dumma posten! :mad:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Antar att min också är det, eller nåt. Har inte sett denne sedan öppnandet av paketen :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*KL*

Jag har fortfarande ingen aning om vem som tomtat för mig. Och jag de ledtrådar jag givit mitt offer var nog inget vidare bra.:o Blir det lite lättare om jag säger att jag fick skicka paketet till Skånes Fagerhult?
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Det här är så löjligt kul. Borde göras en Secret EasterBunny också- har inte lust att vänta ett helt år på nästa omgång

Påminn mig någon månad(er) innan påsk så fixar jag en sådan också! ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Ett tips är att vira den i bubbelplast och sedan lägga den i en stabil kartong som är precis lagom, då är risken mindre att den går sönder (y) Jag fick en glasskål som nog höll just tack vare kartongen!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Romtryffel och Blåbär/vanilj smakat! :d Romtryffel vann den tävlingen. Det var riktigt gott och smakade verkligen så. Blåbär/vanilj var inte dålig men inte lika mycket smak! yum yum!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Vad roligt att du gillade Romtryffel! Det var verkligen en ren chansning! Som pralin brukar ju inte den smaken vara populärast i asken om man säger så ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 768
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 887
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 971
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 324
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp