Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nu tror jag väl inte att du är min tomte, men jag fick ju en kattmatskål så - är du min? :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kanske kan addera någon ledtråd till den förra till mitt snälla barn...

Jag hoppas så att du får användning och de lite roliga tipsen i boken snarast!! Vet att det för en del dröjer en/ ett par månader...
Till svåra gåtor kan man dricka varmt...

Aha
så det är du som är min Tomte? :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nuu känns det som om jag kanske hittat min jultomte? :D
Stämmer det?

6277b430-cda3-4e97-99fb-9489f2c95d07_zps7724f7b7.jpg

Jaa! Jag är din tomte! ;)
Kanske lite väl uppenbar ledtråd.. :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl
Mitt "offer" har inte skrivit i tråden på ett tag, men bild på öppnat paket finns i tråden. Jag var lite förvirrad och missade en sak, så mitt "offer" vet inte helt vad h*n kommer få!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jepp ;) jag misstänker att du kanske missade min ledtråd i vimlet av alla inlägg som är, och när jag letade efter den insåg att den var numera bra många sidor bak...
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Mitt offer har lagt upp en bild på nästan allt innehåll i sina paket, en grej blev hon dock av med innan den hann visas på bild

;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

:D
Jag funderade på om du redan kanske hade den, men det borde ju gå att lösa! Hör av dig annars om du behöver någon mer information från mig! Sjalen är i bomullsblandning och borde gå att tvätta i 40 grader om den skulle bli smutsig! ;)

Det ska jag absolut göra :) Tänkte ringa imorgon och se vad de säger :)

Det var bra att du skrev det, i ett hem med en hel hög med barn och djur så är risken stor för att den kommer behöva tvättas några gånger :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jaa! Jag är din tomte! ;)
Kanske lite väl uppenbar ledtråd.. :p

Ha ha, du låg högst upp på min lista av möjliga tomtar (efter de jag redan frågat alltså), hade tänkt fråga dig näst. Mycket pga vart du bor och klistermärket på kaffet...

Tack för jättegott kaffe, jag har hunnit njuta ett par koppar varav en ute i skogen i min nya fina termos. Tackar och bockar! :bow:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag kan passa på att lägga ut en lite bättre ledtråd till mitt offer.

Änglavingar på oväntad plats och lite väl knöggligt "klipp-och-klistra" i paketinslagningen ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 763
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 887
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 961
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 321
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp