Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag har inte skrivit något om det jag fick :) Så du kanske är min tomte??

Fick i alla fall 3 olika te Har inte hunnit smaka men luktar ljuvligt och en liten blingad groda som nu hänger ihop med mina nycklar.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Men, nu har jag rent ingen aning om vem som kan vara min tomte... Hjäälp!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Haha hade du snokat i trådarna jag skrivit i tidigare hade det nog varit lättare, hade bland annat lagt upp en bild på julklappar jag slagit in i en annan tråd, och de hade samma inslagningspapper. Katterna går också under namnen "Minimorsan + Minimannen = Minimissarna" i kattrådarna. Och jag startade en julrimstråd strax före jul och du fick ju ett julrim :) Men det är så himla svårt när det är massor som skriver ledtrådar, jag har fortfarande inte kommit på vem min är!

Har du provsmakat? Hade lite svårt att komma på något klockrent först, men sedan slog det mig att det finns kaffe med smak så jag började verkligen vända på varenda sten för att hitta något bra. Till slut mejlade jag ett företag i grannstaden och frågade om de hade, så fick mormor åka dit och köpa åt mig och skicka till mig :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Haha jag var inget bra på att snoka alltså. Kollade upp butiken som stod på kaffet men hittade inte riktigt någon här i tråden som bodde där, det förklarar ju saken!
Har inte smakat än men tänkte att jag ska göra det i helgen :) kan inte riktigt välja vilken jag ska börja med! ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Haha ja, det förklarar ju saken! Jag har lite samma problem. Eller, jag vet vilken stad min tomte skickade sitt paket ifrån, men hittar ingen i tråden som kan tänkas bo där :banghead:

Du får hålla mig uppdaterad! Tog en chansning på Romtryffel, men tänkte att den kanske kan vara god när det kommer till kaffe! Det är ju så olika från person till person :) Det fanns bland annat julkaffe också, men den innehöll apelsin :(
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

*KL*

Om jag säger att jag rimmade på en färg i julklappsrimmet jag skrev, blir det kanske lättare att gissa?
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl

Nästa ledtråd: det fanns hantverk både i och runt paketet! ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Ledtråd till mitt "offer":
Tänk zoegas..?


Nuu känns det som om jag kanske hittat min jultomte? :D
Stämmer det?

6277b430-cda3-4e97-99fb-9489f2c95d07_zps7724f7b7.jpg
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

kl

Mitt "offer" verkar ha glömt bort SS. H*n har inte skrivit nått här på länge... :cautious:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Dåligt med ledtrådar härifrån... Men katter är ju alltid söta!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kanske kan addera någon ledtråd till den förra till mitt snälla barn...

Jag hoppas så att du får användning och de lite roliga tipsen i boken snarast!! Vet att det för en del dröjer en/ ett par månader...
Till svåra gåtor kan man dricka varmt...
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 529
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 607
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 775
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp