Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur väljer du överraskning då? Jättenyfiken, för jag har ingen aning om vad jag skulle göra utan ledtrådarFöljer ledtrådarna men inte alla, liksom. Så blir en blandning mellan önskar och överraskning![]()
Det gäller att försöka vara kreativ, använda sin fantasi och finurla ihop något braLättare sagt än gjort dock
![]()
Jomen självklart! Å andra sidan är det väl ingen (jag har aldrig fått det som ledtrådar iaf) som skriver "rosa blingarmband" som ledtrådJag ser ledtrådarna som en vägledning, inget som måste följas till punkt och pricka.
Det lät på så många att de följde ledtrådarna till punkt och pricka. Jag har ju varit med ett gäng gånger nu och får jag ett "offer" som jag inte känner till så är ju ledtrådarna toppen, men det har hänt att jag fått någon som jag känner väl och kanske till och med har kontakt med utanför buke, och då får känslan/hjärtat bestämma mer än vad ledtrådarna får. Jag har emottagit paket inköpta på samma sätt och jag har blivit glad oavsett om det har följt ledtrådarna eller bara passar mig som person.Jomen självklart! Å andra sidan är det väl ingen (jag har aldrig fått det som ledtrådar iaf) som skriver "rosa blingarmband" som ledtrådLedtrådarna är ju just ledtrådar
![]()
Jag vet bara att jag skulle vara cluless om jag skulle köpa något till en främmande person utan ledtrådarnaDet lät på så många att de följde ledtrådarna till punkt och pricka. Jag har ju varit med ett gäng gånger nu och får jag ett "offer" som jag inte känner till så är ju ledtrådarna toppen, men det har hänt att jag fått någon som jag känner väl och kanske till och med har kontakt med utanför buke, och då får känslan/hjärtat bestämma mer än vad ledtrådarna får. Jag har emottagit paket inköpta på samma sätt och jag har blivit glad oavsett om det har följt ledtrådarna eller bara passar mig som person.
Det beror ju så mycket på ens relation. Skulle jag till exempel få @Squie eller @Asko som offer så skulle jag nog bara läsa igenom ledtrådarna och sen fundera vidare utan dem, eftersom det finns en djupare relation, men sen finns det ju bukefalister som man knappt vet att man sett namnet på tidigare, då blir det svårareJag vet bara att jag skulle vara cluless om jag skulle köpa något till en främmande person utan ledtrådarnaDet är därför jag är nyfiken på hur ni som inte följer ledtrådarna kommer på något bra
![]()
Jag har ingen aning om vad jag ska fixa ihop till mitt offer, inga bra ledtrådar enligt mig..