Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 489
Jag vill också ha info om att paket är på väg! Men än så länge är det tyst här... OTÅLIG YES MUCH!

Jag fram till julafton:
13398595_292762614394986_881448967_n.jpg

Fick köra plan B då min första idé var slut.
Vill också härmed be mitt Bukebarn om ursäkt för undermåligt inslagen present.

Skulle det vara snyggt inslaget? :angel: Jag la ingen tid på utsidan, postnord hade säkert slaktat både rosett och presentpapper tänkte jag :D :o

Mitt paket till min buke-mottagare är också skickat (i tid, men säger inte när). Tyckte det var svårt att lämna ledtråd om vem det är ifrån, gjorde ett tappert försök :p.
Är mer nervös för vad mottagaren ska tycka än för paketet jag ska få :D.

Jag är glad att så många är engagerade här i tråden! För ett par år sen var jag så himla nöjd med min julklapp och ville verkligen se mitt bukebarns reaktion, och så var hen inte aktiv alls i tråden, gissade inte ens på vem som hade tomtat för hen. Det förtog en hel del av upplevelsen på något sätt.

Jag är glad att så många är engagerade här i tråden! För ett par år sen var jag så himla nöjd med min julklapp och ville verkligen se mitt bukebarns reaktion, och så var hen inte aktiv alls i tråden, gissade inte ens på vem som hade tomtat för hen. Det förtog en hel del av upplevelsen på något sätt.
Mig ha det hänt ett par gånger. Det är synd, för det är ju faktiskt nästan det roligaste :)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 018
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 400
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 366
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka