Jag vill också ha info om att paket är på väg! Men än så länge är det tyst här... OTÅLIG YES MUCH!
Jag fram till julafton:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också ha info om att paket är på väg! Men än så länge är det tyst här... OTÅLIG YES MUCH!
Först ska man vänta på paketet och sen ska man vänta på julafton![]()
Fick köra plan B då min första idé var slut.
Vill också härmed be mitt Bukebarn om ursäkt för undermåligt inslagen present.
Jag tänker det samma, speciellt efter att jag kollade upp det paket jag har skickat,Må PostNord göra sitt jobb rätt.![]()
Försändelsen är vidaresänd inom Posten till sorteringsterminal
Jag brukar paketera in Det inslagna i ytterligare ett paketSkulle det vara snyggt inslaget?Jag la ingen tid på utsidan, postnord hade säkert slaktat både rosett och presentpapper tänkte jag
![]()
![]()
Jag brukar paketera in Det inslagna i ytterligare ett paket![]()
Nä men det är inte särskillt snyggt på insidan.Skulle det vara snyggt inslaget?Jag la ingen tid på utsidan, postnord hade säkert slaktat både rosett och presentpapper tänkte jag
![]()
![]()
Håller med! Gör ju inget annat än att väntarFörst ska man vänta på paketet och sen ska man vänta på julafton![]()
Håller med! Gör ju inget annat än att väntar
Jag har fått två avier via sms, undrar om min tomte har skickat två olika paket eller om jag har glömt bort att jag har beställt något nu igen![]()
Så tänker jag också jämt. Jag blir ju själv glad vad det än är jag får, men inbillar mig på något sätt att mitt Buke-barn inte ska bli det.Är mer nervös för vad mottagaren ska tycka än för paketet jag ska få.
Mig ha det hänt ett par gånger. Det är synd, för det är ju faktiskt nästan det roligasteJag är glad att så många är engagerade här i tråden! För ett par år sen var jag så himla nöjd med min julklapp och ville verkligen se mitt bukebarns reaktion, och så var hen inte aktiv alls i tråden, gissade inte ens på vem som hade tomtat för hen. Det förtog en hel del av upplevelsen på något sätt.