Secret Santa 2019

Jag är nästan färdig, har fått det jag beställt nu så ska bara hitta något mer och sedan är jag klar
 
Jag trodde aldrig att den här leken skulle leda till sådana känslostormar. Visserligen indirekt men ändå :cautious:. I samband med att jag skulle hämta ut det jag beställt:

Först lätt förväntan
sedan förvirrad
sedan rosenrasande
sedan jätteledsen
sedan lättad och tacksam
sedan skämmas :o

Är fortsatt skamsen och tänker att jag nog måste se till att ha andra kläder och helst solglasögon om jag någon gång går in i den affären igen.

Mvh
Den som haft känslorna utanpå ett tag och som ledsnat på att ingenting någonsin är någon annans fel :o🙈. (Fast hade det varit det denna gång hade jag inte haft någon klapp att skicka.)
 
Jag har min plan färdig.
Börjat fundera på hur jag ska slå in sakerna för att det ska bli roligt att öppna.
Men det där med ledtråd.
Hmmm.
Hur långsökt och tvetydig får ledtråden vara? 😁
 
Jag visste ju nästan direkt vad jag ha. Kändes skönt att vara klar.. Sen gick det åt skogen och nu ligger jag efter istället.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 842
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 693
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 308
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp