Secret Santa 2019

Så synd!
Men som sagt blir det säkert bra ändå.
Jag tvivlar på att det egentligen är någon av "offren" som har några krav eller mer förväntningar än bara en överraskning. Kraven på tomteriet hittar vi på själva! :D
Vi svarade visst typ samma sak på varandras inlägg samtidigt :rofl: jag tror bestämt att vi håller med varandra :D
 
Jag prickar inte alla punkter i ledtrådarna kan jag avslöja.
Valde ut delar att fokusera på :D
Såg just en grej till som nog kryper ned i paketet till mitt offer...
Förhoppningsvis går hela min plan i lås också :p.
 
Paketet hämtades men tråkigt nog var en av sakerna jag beställde helt trasig :down: men den viktigare saken av de två var hel så jag får reklamera och nöja mig med det jag har tror jag. Hoppas att mitt offer blir nöjt också även om jag inte prickade alla punkter!
Jag förväntar mig aldrig att min tomte ska pricka in alla ledtrådar. Jag hoppas inte mitt offer heller blir besviken för att jag inte gör det. Mina ledtrådar brukar vara ganska spridda för att min tomte ska kunna få flera olika uppslag om vad som kan passa. Lite stalking på forumet kan säkert också ge lite uppslag såklart, så jag ser det inte ens som ett krav att pricka in någon ledtråd :).
 
Jag förväntar mig aldrig att min tomte ska pricka in alla ledtrådar. Jag hoppas inte mitt offer heller blir besviken för att jag inte gör det. Mina ledtrådar brukar vara ganska spridda för att min tomte ska kunna få flera olika uppslag om vad som kan passa. Lite stalking på forumet kan säkert också ge lite uppslag såklart, så jag ser det inte ens som ett krav att pricka in någon ledtråd :).
Jag hoppas verkligen att min tomte tar min lista just så. En lista med olika tips att välja mellan om hen vill. Jag förväntar mig verkligen inte att alla ska prickas in. Det ska ju vara en rolig lek som i stort sett alla kan välja att vara med i. 😊
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 842
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 698
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 309
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp