Bukefalos 28 Ă„r!

Secret Santa 2019

Jag vet inte om den jag tomtat för Àr extremt upptagen i helgen, Àr missnöjd med klapparna eller tar texten pÄ en av klapparna bokstavligt.
 
AlltsÄ.. nu har jag stalkat alla möjliga som finns kvar och funderar pÄ om min tomte Àr den riktiga tomten... det kÀnns mest troligt just nu iallafall fall ..

... jag behöver en ledtrĂ„d eller flera...🙈
 
C11953DF-18C8-49DB-ABC3-C22CB70B61CD.jpeg

Ehrm đŸ™ˆđŸ€·â€â™€ïžđŸ˜‚
Som sagt @Takire, it’s lööööv (the staffy way) đŸ˜˜đŸ„°
 
AlltsÄ.. nu har jag stalkat alla möjliga som finns kvar och funderar pÄ om min tomte Àr den riktiga tomten... det kÀnns mest troligt just nu iallafall fall ..

... jag behöver en ledtrĂ„d eller flera...🙈
Är det postat i samma stad som avsĂ€ndaradressen?
 
Jag hoppas att det var nÄgot som föll nÄgon i smaken. Den dÀr veckan nÀr jag skulle fixa klapparna var det allmÀnt kaos pÄ alla fronter och jag Àr besviken pÄ mig sjÀlv som inte lyckades bÀttre. :meh:
Men Äh, vi Àr ju alla jÀttenöjda! :D Katten spenderade en lÄng stund med leksaken, och han har inte lekt med nÄgonting alls sen vi flyttade frÄn centrala Göteborg till landet och han Àr ute en massa. De dÀr Àlgchipsen till hunden var ju klockrena. Vart köper man ens sÄdana? Vi har inga sÄdana hÀr nere! Inte vad jag sett i alla fall.

Kaffe och te till oss tvÄbenta var ju ocksÄ helt perfekt. Jag har redan druckit massor pÄ teet, det var ju riktigt gott.
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 113
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 411
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 166
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 474

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp