Secret Santa 2022

Hur lyckas man/ni/folk/nån få hörnen att bli snygga när man/etc. slår in sina klappar? Det tycker jag är julens största mysterium.
 
Det finns säkert! Jag har ju slagit in ett antal presenter i mina dar men tycker hörnen är och förblir kämpiga.
Alltså ibland får jag verkligen till det, andra gånger, nä.
Kanske inte bryr mig om dem tillräckligt mycket?
Brukar nog alla fall inte att se till att ha precis lagom mängd påppernpå kanterna för att få snygga hörn 😇.
Men som sagt för ytterligare finlir finns säkert nån snitisig instruktion :angel:
 
Inte mindre än fyra paket har jag att öppna och vilket trevligt julpapper :love:. Gömt undan nu 😁.
20221207_104513.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 689
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 838
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 305
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 822
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp