Secret Santa 2022

Fyra fina paket :love:
16704109960003862111202022042089.jpg
 
Har fortfarande inte fått det jag beställt :cautious: Börjar bli tight med tid nu ju, får snart hitta något annat.
 
Massa fina klappar! 😍 Och så fint inslagna. Stod ömtåligt på ytterkartongen, spännande! Hämtade ut det två minuter efter att det kommit till utlämningsstället då jag var inne på Coop och handlade när det plingade till. Hon som lämnade ut påpekade att det var snabbt jobbat, det här kom ju precis! 😄 Lägger till att jag nog listat ut vem min tomte är 🤩

26877451-1AD0-4E3E-80F0-8196D8F41F8F.jpeg
 
Senast ändrad:
Massa fina klappar! 😍 Och så fint inslagna. Stod ömtåligt på ytterkartongen, spännande! Hämtade ut det två minuter efter att det kommit till utlämningsstället då jag var inne på Coop och handlade när det plingade till. Hon som lämnade ut påpekade att det var snabbt jobbat, det här kom ju precis! 😄 Lägger till att jag nog listat ut vem min tomte är 🤩

Visa bifogad fil 107314
Wow, hur kan du ha listat ut det?! (Retorisk fråga pga fortsatt sekretess antar jag.)
 
Okej bara att erkänna att ett eller två av mina paket har öppnats:o:crazy::cry:.
Det är inte jag själv, lovar på heders ord att jag följer reglerna.
När jag kom hem från jobbet hittade jag lite rester av något okänt och en hund som såg väldigt oskyldig ut. Detta är ett tecken på att han hittat på hyss. Denna gången hade han överträffat sig själv. För han hade varit på diskbänken och tagit både en gurka och ett salladshuvud som han gömt i sin säng. När jag började städa upp det hittade jag julklappspapper också. Efter lite letade i resten av huset hittades mer papper och rester av en chokladkartong och en påse som skulle ha innehållit hundgodis.
Jag har ändå ställt lådan med klappar ovan på en hylla som står ovan på en hög byrå.....
Så åter igen ursäkta min kära tomte, vem du än är. Hundgodiset var uppskattat för det fanns bara rester av påsen kvar. Av förpackningen att döma var det också fin choklad.
Det är vid sånna här tillfällen jag är glad att jag har snälla katter, som är ganska icke-klåfingriga och inte ens biter i en dreamiespåse som glömts framme trots att det är bland det bästa dom vet.
Annat var det med förra katten, hon skulle in i allt som man eventuellt kunde ta sig in i, inklusive ett gigantiskt genomskinligt plastpåskägg utan innehåll :grin::confused:

Men för säkerhets skull lär mitt kommande paket ställas undan ändå, annars lär dom väl visa att alla regler har undantag så att jag tvingas komma med ett ursäktande inlägg jag också 😅
 
Det är vid sånna här tillfällen jag är glad att jag har snälla katter, som är ganska icke-klåfingriga och inte ens biter i en dreamiespåse som glömts framme trots att det är bland det bästa dom vet.
Annat var det med förra katten, hon skulle in i allt som man eventuellt kunde ta sig in i, inklusive ett gigantiskt genomskinligt plastpåskägg utan innehåll :grin::confused:

Men för säkerhets skull lär mitt kommande paket ställas undan ändå, annars lär dom väl visa att alla regler har undantag så att jag tvingas komma med ett ursäktande inlägg jag också 😅
Min vovve älskar paket oavsett om dom innehåller något till henne eller inte så här får det stängas in eller läggas högt upp.
 
Det är vid sånna här tillfällen jag är glad att jag har snälla katter, som är ganska icke-klåfingriga och inte ens biter i en dreamiespåse som glömts framme trots att det är bland det bästa dom vet.
Annat var det med förra katten, hon skulle in i allt som man eventuellt kunde ta sig in i, inklusive ett gigantiskt genomskinligt plastpåskägg utan innehåll :grin::confused:

Men för säkerhets skull lär mitt kommande paket ställas undan ändå, annars lär dom väl visa att alla regler har undantag så att jag tvingas komma med ett ursäktande inlägg jag också 😅
Hrm, ska vi byta katt? Min yngsta bryter sig in om det luktar gott, inte ens en påse algtabletter ger han fan i :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 615
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 302
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 951
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 104
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp