Secret Santa 2022

Fixade två saker idag 💃 störigt att jag kollat online efter några andra klappar och tänker "åker inom och handlar där på vägen hem så slipper jag leveranstider". Så har de inte det i fysiska butiken... Så det blir lite mer jagande.
 
Det ska bli väldigt kul att se hur lätt det är att gissa vem som är ens tomte och vice versa. Förra året råkade avsändaren ha sitt namn på paketet - då blev det lätt inte minst med avseende på vad som följde sen (jag åkte hem till henne med en katt :heart ). Jag sparade faktiskt den lådan för att använda den i år (extra lurigt med adresser till typ två andra bukefalister på lådan) , men jag letar och letar och är rädd att den har åkt till återvinningen.
 
Det ska bli väldigt kul att se hur lätt det är att gissa vem som är ens tomte och vice versa. Förra året råkade avsändaren ha sitt namn på paketet - då blev det lätt inte minst med avseende på vad som följde sen (jag åkte hem till henne med en katt :heart ). Jag sparade faktiskt den lådan för att använda den i år (extra lurigt med adresser till typ två andra bukefalister på lådan) , men jag letar och letar och är rädd att den har åkt till återvinningen.
Min fetning: tänk på regeln om att inte outa andras adresser/personlig info, så det hade inte varit okej att skicka den så ändå (om du inte frågat först då såklart)
 
Jag trooor att jag eventuellt kan ha ett tomtepaket väntande på mig på postkontoret! Förbaskat snabb tomte i så fall. :D Jag har i alla fall en uthämtningslapp för ett paket som kräver underskrift och jag har inte beställt några köksknivar eller annat skumt på sistone. ;)
Normalt lämnar de bara mina paket i trädgården.
 
Ledsen för inaktivitet i tråden. Kära tomte, jag lovar att fixa bilder när paketet kommer, och kommer bli glad för vad jag än får (så länge det inte är en brevbomb eller likande 😅). Är dock väldigt tacksam för lätta ledtrådar om vem du är, då jag är sämst på att gissa 😂
Tycker jag läst många skriva att de är sämst på att gissa så ska kanske undersöka detta efter öppning 🙃. Om jag orkar :p
 
Jag Måste köpa detta till nästa år och hoppas att jag får ett nördigt tomtebarn! 😂😍
1670584167512.png
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 404
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 359
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 743
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 325
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Problemhund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp