Secret Santa 2022

Jag har gjort det med någon franchise och/eller serie också, men här har du verkligen missat något. Du kan ju smygse dem nu när hypen lagt sig. ;)
Faktiskt inget intresse alls av det. Det är ingen genre som tilltalar mig. Och ja, jag är ett Potterhead, men det är böckerna ffa. Där är filmerna mest ett tillägg. ;)
 
Alltså jag är sjukt nervös för att försöka lista ut vem som är min tomte sen.... :nailbiting:

Jag är kass på att komma på sånt. Förlåt Tomten jag kommer vara den sista som fattar hur bra ledtrådar du än ger

Jag känner likadant, så det blir du och jag som gissar på varandras tomtar på slutet 😄

Ett tips från coachen är att iaf gissa på någon som är med i Secret Santa... :angel: :rofl:
 
Jag fick en gång en flergångspåse från Coop som låg under allt så upptäckte den inte först. Jag blev jätteglad för det heter ju en användare! Men... Nej denne var inte alls med:o Vet fortfarande inte om det var en ledtråd. Men superpraktisk:bow:
 
Alltså jag kom just på att jag ju faktiskt kommer att FÅ paket också! Det kan ju kanske anses självklart av de flesta, och på någon slags intellektuell nivå har jag nog ändå fattat det, men jag har liksom varit så fokuserad på hur roligt det är att ge och vara med i leken överhuvudtaget att jag glömt bort att det kanske vore vettigt att hålla utkik efter en avi till mig själv också :D
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 760
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 885
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 320
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 878
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp