Secret Santa 2022

Jag väntar och skickar paket åt så mycket olika håll att jag spammar postnord-appen för tracking :p
Frågan är om det även gäller mitt SS-paket?
Näpp, det avslöjar jag inte, för det är en heeeemlis huruvida jag skickat eller ej.

Men oavsett vad så innehåller inget av paketen som är ute och far en hamster :D
 
Whippishen trodde att det nog skulle bli för mycket jobb för mitt tomtebarn att öppna alla paket jag tänkt skicka och bestämde sig för att hjälpa till genom att öppna ett av dem i förväg när hundarna var ensamma hemma. Han passade tyvärr på att kvalitetstesta innehållet lite också, så det kommer bli ett paket mindre 😬
 
Min tomte har stavat mitt efternamn fel så jag får inte hämta ut mitt paket. :arghh:

Så jag får ringa postmord imorgon och ändra.

Jag behöver också åka in till lill-stan för enligt det närmsta postkontoret finns inga sätt att skicka sårbart via posten....:meh:

Det går bra nu
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 066
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 075
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 560
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 178
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp