Secret Santa 2022

Fast är alla med som fått paket med på listan eller bara dom som det gissat rätt på?
Kommer inte kunna svara här annat en kort på ett tag. Lite mycket på gång här 😅.

För frågor kring hur det sett ut innan och vilken information som funnits kan du kolla tråden Secret Santa 2021 till exempel.

Min önskan är att inte ändra den tidigare listans funktion.
Vad ni gör i övrigt kan jag ju bara låta bli att titta på i så fall.

Over and out från mig om detta ämne.
Nu ska jag smyga ut och se om jag ser nån tomte ute 😃.
 
Det kanske kan vara en secret santa-idé för hamsteruppfödare. Ge varandra var sin hamster och sen gissa vem som fött upp den. Kanske måste skaffa mig några hamstrar och börja avla ändå :idea:

2022 - året då alla fick en hamster
Med tanke på kylan de senaste dagarna, hoppas jag att alla som skickar hamstrar i paket just nu har isolerat lådan ordentligt så det inte kommer fram djupfrysta hamstrar. :nailbiting:
 
Med tanke på kylan de senaste dagarna, hoppas jag att alla som skickar hamstrar i paket just nu har isolerat lådan ordentligt så det inte kommer fram djupfrysta hamstrar. :nailbiting:
Måste helt enkelt se till att Big santa skippar lottningen framöver och istället väljer ut geografiskt nära personer för att underlätta personligt överlämnande av paket, för hamstrarnas skull
 
Den dag jag på riktigt skaffar en hamster (eller fem) och bygger det hamsterpalats jag ägnat allt för mycket tid åt att fundera över, då blir det definitivt en tråd här. Vilket hamsterengagemang!
Det lär väl dröja åtminstone tio år, men den som väntar på en hamster väntar aldrig för länge 🤷‍♀️
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 665
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 821
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 300
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 795
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp