Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Idag har Gunnar från ett tidigare års secret santa flyttat in i granen! :)

20251217_225357.webp

Hmm ni som fått paket. Hur ligger era ledtrådar förpackade? Funderar på om jag förlagt ledtråden nånstans när jag öppnade kartongen.

Ok jag erkänner jag SLET upp kartongen och pappren som julklapparna var omvirade i så måste nog gå igenom det lösa pappret så jag inte missar något :D

Fundering såhär på morgonkvisten medans man sitter på jobbet :D

Hmm ni som fått paket. Hur ligger era ledtrådar förpackade? Funderar på om jag förlagt ledtråden nånstans när jag öppnade kartongen.

Ok jag erkänner jag SLET upp kartongen och pappren som julklapparna var omvirade i så måste nog gå igenom det lösa pappret så jag inte missar något :D

Jag tror att min ledtråd ligger i ett kuvert som får öppnas först på julafton

Förra året var en av mina ledtrådar själva fyllningen i kartongen, och även själva kartongen har ibland varit ledtråd. Så jag låter alltid paketen ligga kvar i kartongen som de skickades med tills det är dags att öppna 😄

Min var ett julkort som låg i det stora paketet.

Tillägg:
Jag har mina gissningar, som jag först dementerade och sen återupptog igen 😅

Vi har fått paket!:
1. Tassetassen
2. Sweep
3. Bluefish
4. eyz
5. stjarnhimmel
6. Masse
7. _Elly_
8. Barbabelle
9. Ninnurur
10. Caoimhe
11. Malin_L
12. Mirre
13. Cambodia
14. Fjordfrälst
15. ii-ssa
16. Fd Diabetikern
17. Blacksmithfarm
18. Masqueradee
19. gul_zebra

Ledtrådarna kan som Malibu säger vara lite allt möjligt, inte säkert att det är skrivet på ett kort ;)

Jag hoppas att ev ledtråd till mina inte var på kartongen i år för den slängde jag för ovanlighetens skull pga platsbrist:nailbiting:

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat