Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Big Santa har väl lite mycket att hålla koll på i leken oavsett men vi kanske kan avslöja sånt när tomten avslöjats annars?Om någon som använt katt-pappret inte vill avslöja sig kanske man kan skicka till big santa som skriver i tråden var det är köpt?
Det är väl så man kan köpa det för klappar iår? Kanske inte så mycket julpapper kvar när man gissat tomteBig Santa har väl lite mycket att hålla koll på i leken oavsett men vi kanske kan avslöja sånt när tomten avslöjats annars?![]()
Det är förvisso sant!Det är väl så man kan köpa det för klappar iår? Kanske inte så mycket julpapper kvar när man gissat tomte![]()
Jag tror att min ledtråd ligger i ett kuvert som får öppnas först på julaftonHmm ni som fått paket. Hur ligger era ledtrådar förpackade? Funderar på om jag förlagt ledtråden nånstans när jag öppnade kartongen.
Ok jag erkänner jag SLET upp kartongen och pappren som julklapparna var omvirade i så måste nog gå igenom det lösa pappret så jag inte missar något
Fundering såhär på morgonkvisten medans man sitter på jobbet![]()
Förra året var en av mina ledtrådar själva fyllningen i kartongen, och även själva kartongen har ibland varit ledtråd. Så jag låter alltid paketen ligga kvar i kartongen som de skickades med tills det är dags att öppnaHmm ni som fått paket. Hur ligger era ledtrådar förpackade? Funderar på om jag förlagt ledtråden nånstans när jag öppnade kartongen.
Ok jag erkänner jag SLET upp kartongen och pappren som julklapparna var omvirade i så måste nog gå igenom det lösa pappret så jag inte missar något
Min var ett julkort som låg i det stora paketet.Hmm ni som fått paket. Hur ligger era ledtrådar förpackade? Funderar på om jag förlagt ledtråden nånstans när jag öppnade kartongen.
Väldigt avundsjuk på tomtens snygga handstil