Sista skickdag har ju inte varit ännu?Nu verkar mitt paket vara på gång
Tomten var kanske lite vilse ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sista skickdag har ju inte varit ännu?Nu verkar mitt paket vara på gång
Tomten var kanske lite vilse ett tag
Mitt paket skickades den 2/12 men har ännu inte kommit fram så det verkar ha varit lite vilse eftersom det är den 11/12 idag och paket brukar inte ta så lång tid på sigSista skickdag har ju inte varit ännu?
Ah du menar så! Den som skickat kanske får kolla upp med PostNord var det är, om det inte syns i appenMitt paket skickades den 2/12 men har ännu inte kommit fram så det verkar ha varit lite vilse eftersom det är den 11/12 idag och paket brukar inte ta så lång tid på sig
En rulle kan aldrig skadaÅnej... jag måste åka till Rusta och handla en julstjärna. Men de har ju jättmkt fina julpapper på rea nu för 5 kr rullen..
![]()
haha.. nja.. nu får de snart inte plats i den lådan som jag har till dem... och då måste jag ordna en till låda eller annan förvaring..En rulle kan aldrig skadaEller två... Möjligtvis tre. Eller fyra!
Jag brukar alltid försöka variera och så blir det inte så ändå - det tenderar att vara så jag upptäcker vilka papper som är mina favoriterEtt stort problem när man råkar äga lite väl mycket papper är om man ska gå enhetligt eller glatt använda sig av så många papper som möjligt för ens SecretSanta-klappar![]()
Nej?! Inte fått en endaste avisering@_Elly_ din tomte vill bara kolla så att du har koll på att ditt paket ligger hos ombudet?![]()

Älskar polkagrispappret!Oj! Vilka fina paket!
Tack snälla tomten!![]()
Har inte Rusta ett brunt med polkakäppar också? Eller har jag drömt det?Älskar polkagrispappret!(dollarstore för den som undrar
)