Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Jaaa hörni, Juno har hjälpt till att slå in klappar i år också. Ber om ursäkt till min tomte för det ljusa luddet som definitivt kommer att ha smugit sig in i minst ett paket...

IMG_20251205_225116_1.webp

(Obs! Det är en födelsedagspresent på bilden, inte en julklapp. Varken formen eller pappret är således en spoiler för mitt tomtebarn. 😉)

Jaaa hörni, Juno har hjälpt till att slå in klappar i år också. Ber om ursäkt till min tomte för det ljusa luddet som definitivt kommer att ha smugit sig in i minst ett paket...

Visa bifogad fil 177885

(Obs! Det är en födelsedagspresent på bilden, inte en julklapp. Varken formen eller pappret är således en spoiler för mitt tomtebarn. 😉)
Ber om ursäkt till mitt tomtebarn, menar jag ju!

Den som tomtar för mig lär inte behöva stöta på Junos päls. 😅

Jag var tvungen att för några dagar sedan kontrollera sista skickdatum.

Vill inte säga om jag skickat eller inte men sista datumet var en vecka senare än jag trodde. Blandade nog ihop det med om man skickar till/från Sverige.

Det är roligt att slå in julklappar i alla fall, även om jag har en hund som hela tiden tror att jag ska slå in något till honom så han är väldigt på 😅.

Åh, hoppas jag fattat ledtrådarna rätt nu med , eller iaf tolkat rätt! 🙈 Befinner mig 25 mil hemifrån på sjukhus just nu, men har hjälp att skicka om detta skulle dra ut på tiden! Tyvärr kan jag inte rå för inpaketeringen om jag inte kommer hem i tid, men man får helt enkelt överleva det ;)

Åh, hoppas jag fattat ledtrådarna rätt nu med , eller iaf tolkat rätt! 🙈 Befinner mig 25 mil hemifrån på sjukhus just nu, men har hjälp att skicka om detta skulle dra ut på tiden! Tyvärr kan jag inte rå för inpaketeringen om jag inte kommer hem i tid, men man får helt enkelt överleva det ;)
Hoppas du mår bättre snart :heart

Mitt paket står fortfarande bara som ”på väg” men det har inte rört på sig alls vad jag kan se.

Tycker appen strulat så sista månaderna. Att de inte hinner uppdateras innan de är klara att hämta ut. Har fortfarande ett som ligger som "på väg" men det kom liksom fram för ett par månader sedan.
Jag hoppas att det bara har fastnat lite på vägen. Imorgon är det en vecka sen det skickades. Så det borde komma under de närmaste dagarna

Och jag köpte en grej som aldrig levererades, verkade inte ta sig någonstans alls. Företaget skickade mig ett nytt paket, som aldrig heller kom fram :banghead: Fick lite snabbt klura fram en plan B som jag hoppas blir ett bra paket istället :)

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12