Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

1000029973.webp

Ber om ursäkt till min tomte att uppdatering kommer sent, sjukt barn har gjort att jag inte haft möjlighet tidigare men paketet (paketen) har tryggt kommit fram, titta så fint 😍❤️

Jag har fått mitt paket men det är inte direkt Postnords förtjänst.
Fick först att det inte kunde levereras. Sedan inget mer.
Idag när jag ändå var och handlade hos mitt ombud frågade jag om det fanns något.
Som tur är när man bor på landet går det att fixa lite mer än på större ort. Man hittade mitt paket och jag hoppas för min tomtes skull att det inte innehåller något ömtåligt för det är trasigt och risk för att mindre saker ska trilla ut.

En sak jag får inte rätt på att lägga till mig listan från mobilen, så någon snäll människa får gärna hjälpa mig med det.

Jag har fått mitt paket men det är inte direkt Postnords förtjänst.
Fick först att det inte kunde levereras. Sedan inget mer.
Idag när jag ändå var och handlade hos mitt ombud frågade jag om det fanns något.
Som tur är när man bor på landet går det att fixa lite mer än på större ort. Man hittade mitt paket och jag hoppas för min tomtes skull att det inte innehåller något ömtåligt för det är trasigt och risk för att mindre saker ska trilla ut.

En sak jag får inte rätt på att lägga till mig listan från mobilen, så någon snäll människa får gärna hjälpa mig med det.
Men vad tråkigt! Hoppas att inget har gått sönder och att inget litet har trillat ut. 🩷

Jag har sovit dåligt i natt för jag somnade sent och skulle köra dottern plus pojkvän till tåget. Somnade till när jag kom hem efter tåget då jag la mig för att vila. Och vad drömde jag? Som klart om Secret santa :laugh: Mitt tomtebarn la upp ett foto på min adress och namn för att hen behöve min hjälp för att få ut paketet :rofl:

Ursäkta till min tomte om jag verkar för inaktiv i tråden, det blir bättre efter sista skickdag 😊. Är ambitionen i alla fall 😅.

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat