Vet faktiskt inte, har inte hunnit dit i årHar inte Rusta ett brunt med polkakäppar också? Eller har jag drömt det?
#viktigafunderingarpåmorgonkvisten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet faktiskt inte, har inte hunnit dit i årHar inte Rusta ett brunt med polkakäppar också? Eller har jag drömt det?
#viktigafunderingarpåmorgonkvisten
Åh! Vilken bra ledtråd, min tomte har varit på dollarstore...Älskar polkagrispappret!(dollarstore för den som undrar
)
Men vad tråkigt! Hoppas att inget har gått sönder och att inget litet har trillat ut.Jag har fått mitt paket men det är inte direkt Postnords förtjänst.
Fick först att det inte kunde levereras. Sedan inget mer.
Idag när jag ändå var och handlade hos mitt ombud frågade jag om det fanns något.
Som tur är när man bor på landet går det att fixa lite mer än på större ort. Man hittade mitt paket och jag hoppas för min tomtes skull att det inte innehåller något ömtåligt för det är trasigt och risk för att mindre saker ska trilla ut.
En sak jag får inte rätt på att lägga till mig listan från mobilen, så någon snäll människa får gärna hjälpa mig med det.
Jag brukar också vara inaktiv, är så rädd att avslöja någotUrsäkta till min tomte om jag verkar för inaktiv i tråden, det blir bättre efter sista skickdag. Är ambitionen i alla fall
.
Precis, det är så lätt häntJag brukar också vara inaktiv, är så rädd att avslöja något![]()