Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Jag är övertygad om att det där oftast är ren lathet av brevbäraren. Vafan ska vi betala dyra pengar för hemleverans som de ändå skiter i?
Fast med tanke på att boende i mitt hus blivit av med paket som stått utanför dörren är jag glad att det istället går till utlämningsställe. Kollar jag på måtten i appen så kanske paketet hade gått in. Postboxar är ju inte jättestora.

Jag har också funderat på vad det betyder när det står att det inte gick att leveras. Jag har tidigare trott att det är för att ingen var hemma eller att de inte hade portkod etc. Men flera gånger hat jag fått att det inte gick att leverera när jag varit hemma hela dagen och ingen bil kom. Det känns som det snarare handlar om att de inte hade tid, inte fanns plats på lastbilen etc.

Tror jag har paket att hämta, verkar jättestort O_o :love:

Men jag såg det bara i appen, ingen notis. Det verkar vara dåligt med notiser överlag?
Kanske kan hämta idag om jag hinner!
Jag fick inte heller några notiser om mitt paket men jag såg det när jag var inne i appen i annat ärende. Samma när det levererats. Superdumt om man inte har många paket i omlopp och inte får veta att man har ett paket att hämta O_o

Får väga upp och meddela att posten här hade lagt mitt paket som inte rymdes i postlådan i en plastpåse och hängt på lådan eller dörren (maken upptäckte och tog in så jag vet inte sådana detaljer ☺️)

Hämtade detta enorma paket idag :rofl:
IMG_0285.webp

Vi har fått paket!:
1. Tassetassen
2. Sweep
3. Bluefish
4. eyz
5. stjarnhimmel
6. Masse
7. _Elly_
8. Barbabelle
9. Ninnurur