Bukefalos 28 år!

Semester med hunden utanför Varberg

rahl

Trådstartare
Denna gången ska vi bo 2 veckor i en stuga utanför Varberg. Vad rekommenderar ni där för hundägare och hundar? Både promenad, skojiga saker och annat ni kan bara tipsa om. Tack :)
 
Sv: Semester med hunden utanför Varberg

Var utanför Varberg?? Jag bor i Falkenberg, eller ja, 1,5 mil utanför och här har vi hundstrand där det är mycket folk med sina hundar! Varberg annars känner jag inte alls till :P
 
Sv: Semester med hunden utanför Varberg

Varbergs fästning är jättefin. Det går säkert att ta med hundarna dit och kolla läget.

Varbergs brukshundklubb är väldigt fin med en stor plan och fullständig agilitybana. Dom har också rally-skyltar, men dom är i vanlig ordning inlåsta så skulle du vilja testa det så gäller det att där är folk. På tisdagar har dom allmän träning så då finns chansen att träffa trevligt folk och träna :)
 
Sv: Semester med hunden utanför Varberg

http://www.sodranascamping.se/ ska vi bo på

Disen jag var glad att man kunde vara med på ett Borgholms slottsruin på Öland, medan den andra tillåt inte det.... Fint namn nästan som fästing :P Men tyvärr Sällskapsdjur:
Ledarhund/Servicehund tillåts men inga övriga sällskapsdjur

Vi åker rätt så sent denna gången på semester - vilket jag tycker kan vara skönt slippa massa folk v 29 - 31 :) Sen tänkte jag mer på skogar, hundbad osv om ni har några tips.
 
Senast ändrad:
Sv: Semester med hunden utanför Varberg

http://www.sodranascamping.se/ ska vi bo på

Disen jag var glad att man kunde vara med på ett Borgholms slottsruin på Öland, medan den andra tillåt inte det.... Fint namn nästan som fästing :P Men tyvärr Sällskapsdjur:
Ledarhund/Servicehund tillåts men inga övriga sällskapsdjur

Vi åker rätt så sent denna gången på semester - vilket jag tycker kan vara skönt slippa massa folk v 29 - 31 :) Sen tänkte jag mer på skogar, hundbad osv om ni har några tips.

Kollar man på hitta så är det ungefär 30 min bilresa till hundbadet här där jag bor! :) Jag har själv inte bott här speciellt länge och känner inte till de där "bästa" ställena. Jag har själv promenad avstånd till hundbadet (och vanliga badet) så jag ska bara njuta denna sommar!! :P
 
Sv: Semester med hunden utanför Varberg

Ok :)

Skogar och sjöar finns det gott om! Det kanske finns något specifikt på kommunens hemsida där det presenteras vandringsleder osv?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 386
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 848
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 388
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 021
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp