Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
20200405_101100.webp

Å vad avundsjuk jag blir, ser helt magiskt ut! Här i sthlm fick vi aldrig någon vinter 🙁.
Den har varit skum vinter här också, töväder och blank-is om vartannat. Nu är det galet mycket skare, så vi kunde gå "offroad" i skogen hur som helst. Alldeles för läskigt nerförs dock (sagt av utförsgalning, som dock föredrar att hälen sitter fast 😁).
Du och Ascot får åka på skidsemester norrut nästa år!

Den har varit skum vinter här också, töväder och blank-is om vartannat. Nu är det galet mycket skare, så vi kunde gå "offroad" i skogen hur som helst. Alldeles för läskigt nerförs dock (sagt av utförsgalning, som dock föredrar att hälen sitter fast 😁).
Du och Ascot får åka på skidsemester norrut nästa år!
Det är planen, tänker mig en kombo mellan utfärsåkning och längdåkning! Ascot och jag vill lära oss dra på längdskidor. Eller ja, det är mest jag som behöver lära mig åka längdskidor :rofl: :D , Ascot kan reda dra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 314
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 133
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 28 29 30
Svar
591
· Visningar
37 295
Senast: Fetaost