Min sambo brukar ha vår dalmatinerhane i knät på toaNja... jag fotade visserligen inte men igår hade jag katten i knä när jag satt på toa (hade ingen mobil med mig, annars hade jag kunnat ta en bild![]()
).

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sambo brukar ha vår dalmatinerhane i knät på toaNja... jag fotade visserligen inte men igår hade jag katten i knä när jag satt på toa (hade ingen mobil med mig, annars hade jag kunnat ta en bild![]()
).
Nja, mina står och stirrar på toarullen... Kommer aldrig glömma att Tinja slet av hela hållaren från väggen en gång när jag inte bytt den tomma
Vilka glädjepiller!Jag tog med mig kameran på lunchpromenaden i onsdags.
![]()
![]()
![]()
Reka tycker om när det är snö.
![]()
Hon är inte alltid så graciös...
![]()
Ja, det är de verkligen!Vilka glädjepiller!
Jag blir alldeles varm
har också DS. Världens bästa hundSuperlänge sen jag var här men här kommer världens raraste Aska. Svart dvärgschnauzer behöver jag nog lägga till pga otrimmad och snö. Fyra år blev hon för några dagar sedan, och innan hon kom till oss var jag tveksamt inställd till rasen ,men nu är jag helt omvänd. Bäst i världen!Visa bifogad fil 65097
Ja! Det är som att plocka russinen ur kakan. När man inte orkar ligger hon bredvid och är nöjd, och när man orkar ställer hon upp på vad som helst. Jag behöver hundvakt två dagar nästa vecka och de jag frågar blir bara lyckliga över att få ha henne. "Jag kan ta båda dagarna". Så jäkla behaglig och anpassningsbar.har också DS. Världens bästa hund![]()
Jag ville aldrig att det skulle sluta
Jättefin bild! Du tror han lever, jag är tveksam till om det ens är en hund på bilden?