Senast tagna bilden XII

20210219_174407-01.jpeg

Superlänge sen jag var här men här kommer världens raraste Aska. Svart dvärgschnauzer behöver jag nog lägga till pga otrimmad och snö. Fyra år blev hon för några dagar sedan, och innan hon kom till oss var jag tveksamt inställd till rasen ,men nu är jag helt omvänd. Bäst i världen!
IMG_2837.jpg

har också DS. Världens bästa hund :love:
Ja! Det är som att plocka russinen ur kakan. När man inte orkar ligger hon bredvid och är nöjd, och när man orkar ställer hon upp på vad som helst. Jag behöver hundvakt två dagar nästa vecka och de jag frågar blir bara lyckliga över att få ha henne. "Jag kan ta båda dagarna". Så jäkla behaglig och anpassningsbar.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
158 638
Övr.Djur Ännu en gång har vi lyckats fylla vår akvarietråd med 2000 inlägg och det är därmed dags för tredje delen av bukes blötaste serie...
15 16 17
Svar
331
· Visningar
9 166
Kropp&Själ Vi har ju haft två stycken trådar fokuserade på Yoga with Adrienes “30 Days of Yoga”-utmaningar på senaste, men jag tänkte att en lite...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
2 565
  • Låst
Övr.Hund Sååå, den förra tråden blev full! Dags att fylla en ny ;) Jag kan berätta att i skrivande stund blev jag övergiven av Aysu, hon...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
152 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2019
  • Rund kattdam

Hästrelaterat