Senast tagna bilden XII

20210219_174407-01.jpeg
 
Superlänge sen jag var här men här kommer världens raraste Aska. Svart dvärgschnauzer behöver jag nog lägga till pga otrimmad och snö. Fyra år blev hon för några dagar sedan, och innan hon kom till oss var jag tveksamt inställd till rasen ,men nu är jag helt omvänd. Bäst i världen!
IMG_2837.jpg
 
har också DS. Världens bästa hund :love:
Ja! Det är som att plocka russinen ur kakan. När man inte orkar ligger hon bredvid och är nöjd, och när man orkar ställer hon upp på vad som helst. Jag behöver hundvakt två dagar nästa vecka och de jag frågar blir bara lyckliga över att få ha henne. "Jag kan ta båda dagarna". Så jäkla behaglig och anpassningsbar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
874
· Visningar
57 003
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 132
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
34 199
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
172 300
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp