Senast tagna bilden XII

0E7C1B29-3E61-42A5-A622-2D28239DD081.jpeg

Stig var barnvakt idag. Lite besviken var han över att det inte gick att få nån fart på minstingen men annars var den helt ok!
 
14964223_10154150488257449_1380161868_o.png

Mina älsklingar :cry: Det värsta har hänt.. Junis porta cavashunt är inoperabel. Så hon kommer få gå på leverkost och jag får försöka göra hennes liv så lyckligt som möjligt sista tiden. Prognosen(hur länge till hon kan ha det drägligt) är dålig eftersom hon visade symptom rätt tidigt, så nu skämmer jag bort henne (med mat som inte riskerar att få henne att måsämre onödigt snabbt såklart) och försöker göra allt för att hon ska vara glad bara. Så länge hon känns positiv och orkar leka med Edith och kunna vara hund kommer hon få vara kvar, känns så svårt att veta när man ska stoppa eftersom jag känns som en person som skulle kunna bli lite förblindad av egoistiska skäl alltså att jag vill ha henne kvar :( Så jag kommer ha kontakt med veterinären och uppdatera och lyssna på dennes råd och försöka koppla bort känslorna när det kommer till att ta beslutet. Är så orolig för hur Edith kommer ta det också. Förlåt att jag drar ner stämningen i tråden men kände att jag behövde skriva av mig.
 
Det finns faktiskt en som hatar regnet mer än vad jag gör. Hon håller koll på Ebrah och försöker gå in så fort Ebrah kissat. Hon själv? Nä det är inte så viktigt :rofl: (jag tvingade henne på tillräckligt lång runda för att hon skulle göra ifrån sig ändå. Därav minen.)

IMG_20210526_162344_375.jpg
 
Visa bifogad fil 70263
Mina älsklingar :cry: Det värsta har hänt.. Junis porta cavashunt är inoperabel. Så hon kommer få gå på leverkost och jag får försöka göra hennes liv så lyckligt som möjligt sista tiden. Prognosen(hur länge till hon kan ha det drägligt) är dålig eftersom hon visade symptom rätt tidigt, så nu skämmer jag bort henne (med mat som inte riskerar att få henne att måsämre onödigt snabbt såklart) och försöker göra allt för att hon ska vara glad bara. Så länge hon känns positiv och orkar leka med Edith och kunna vara hund kommer hon få vara kvar, känns så svårt att veta när man ska stoppa eftersom jag känns som en person som skulle kunna bli lite förblindad av egoistiska skäl alltså att jag vill ha henne kvar :( Så jag kommer ha kontakt med veterinären och uppdatera och lyssna på dennes råd och försöka koppla bort känslorna när det kommer till att ta beslutet. Är så orolig för hur Edith kommer ta det också. Förlåt att jag drar ner stämningen i tråden men kände att jag behövde skriva av mig.
Beklagar verkligen, så sorgligt 😔
 
Visa bifogad fil 70263
Mina älsklingar :cry: Det värsta har hänt.. Junis porta cavashunt är inoperabel. Så hon kommer få gå på leverkost och jag får försöka göra hennes liv så lyckligt som möjligt sista tiden. Prognosen(hur länge till hon kan ha det drägligt) är dålig eftersom hon visade symptom rätt tidigt, så nu skämmer jag bort henne (med mat som inte riskerar att få henne att måsämre onödigt snabbt såklart) och försöker göra allt för att hon ska vara glad bara. Så länge hon känns positiv och orkar leka med Edith och kunna vara hund kommer hon få vara kvar, känns så svårt att veta när man ska stoppa eftersom jag känns som en person som skulle kunna bli lite förblindad av egoistiska skäl alltså att jag vill ha henne kvar :( Så jag kommer ha kontakt med veterinären och uppdatera och lyssna på dennes råd och försöka koppla bort känslorna när det kommer till att ta beslutet. Är så orolig för hur Edith kommer ta det också. Förlåt att jag drar ner stämningen i tråden men kände att jag behövde skriva av mig.

Usch så himla tråkigt! Beklagar verkligen ❤️
 
Börjar undra om jag måste åka in akut med Poppy. Vet inte vad som tagit åt henne :confused::eek::rofl::rofl: Först dra fram spetsen, sedan hämta och kasta runt den lilla skunken och sedan hämta Bellas äckliga orangea leksak:rofl: Kul hon är glad för en gångs skull istället för Poppy surfjärt som är hennes normalläge:rolleyes:
3EC3B54A-564F-422F-AE6A-2FD54D2CF663.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 033
· Visningar
68 438
Senast: mysboll
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 360
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 236
· Visningar
45 661
F
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
174 115
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp