Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
SÅ nöjda efter en rolig kurs i fantastisk miljö. Har aldrig varit i Dalsland förut, det var väldigt fint! Kan verkligen rekommendera stället (Kroppefjäll) för den som reser med hund, har aldrig varit på ett så hundvänligt ställe förut
Om Violett hanterade hundutställningar så som hon gjorde marsvinsutställningen idag så förstår jag varför hennes förra ägare gav upp med att få henne att springa. Jag satte henne på bordet så länge när jag fikade och hon bara ploppade ned och tyckte att det var en alldeles utmärkt viloplats
Lyckades tappa täktduken så en hel hög med vatten hamnade på tilda och i bädden nu har hon lagt sig här istället trots jag skakat av vattnet och vänt på dyna/filt
Ingen bild, men en underbar filmsnutt som visar min unghane Bucky och min femåriga tik Peggy igår. Bucky hade varit med oss på hundutställning, så Peggy var så glad över att han var hemma igen. Man kan verkligen inte missa hur mycket de här två tycker om varandra.
Bukefalosnyheter Jag är helt okej med när det kommer en sida om att buke inte är tillgängligt just nu. Men när jag skriver in adressen och bara kommer...
Foder & Strö Min vägde 518 på våg och måttbandet stämde ganska väl med det. Hon har täcke med 3 gjordar och jag kan få reglera längden på dem ganska...