Senaste tagna bilden XVII

Bukefalos 30 år!

Violett hälsar att matte äntligen tog förnuftet till fånga så ordningen är återställd
IMG_2626.webp

Lycklig Lily ❤️
1000017663.webp

Nu har hon sprungit med tidtagning också. Första gången som jag får en tid på en av mina hundar. Hon sprang inte speciellt snabbt, men hon är långt ifrån att vara i toppform fysiskt. Nu har vi iaf en tid att förbättra på kortdistans.

Planen var att köra medeldistans idag, men startboxen för den distansen var inte redo för träningsloppen så jag kunde välja mellan kort eller stayer (som är det längsta). Eftersom hon inte är så rutinerad än så kändes det fel att köra henne på stayer, även om jag är övertygad om att den distansen egentligen skulle passa henne bra. Den får vi testa till våren. Hoppas på att kunna köra några träningar till i år.

Valpkurs i dag på 12 veckors dagen och första gången hon inte brände ut i skallen halvvägs genom timmen eftersom hon är så hyperfokuserad på mig och träningen (vi tränar såklart massor av passivitet/vila också) 🥰. Man börjar märka att hon blir äldre och får lite mer uthållighet! Men gud vad rolig hon är att träna med 😍.

att.oMk7jcr3_Oda7JTWy0SBw44g0MZ98Uc-EdgmG0HYXL4.webp

Här va lillgrabben så glad över en skogspromenad så han va tvungen o ta kopplet o försöka leda mej bort från bilen när vi skulle hem igen :rofl: Får försöka ta en längre tur i skogen nu under helgen när jag dessutom kan få med mej lite hjälp om smärtorna skulle bli för mycket

Bifogade filer

• IMG_5857.webp
    IMG_5857.webp
    245 KB · Visningar: 256

Liknande trådar

• Uppdateringstråd 33
  • Ny valp
  • Vilken hundras passar mig?
  • En måndagsförmiddag i Norska fjällen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok